Praėjusiais metais islamiškoji mada neabejotinai tapo dar labiau integruota į bendrąjį mados pasaulį. Švedijos greitosios mados įmonės „H&M” reklamoms pozavo hidžabą vilkinti musulmonė, o tokios garsios drabužių įmonės kaip „Monique Lhuillier“, „Tommy Hilfiger“ ar DKNY išleido specialias Ramadanui skirtas kolekcijas.
Vakarietiški mados namai musulmonėms skirtas kolekcijas ruošia toli gražu ne dėl siekio puoselėti kultūrų įvairovę.
Hidžabo vilkėjimo praktika islamiškajame pasaulyje skirtingais amžiais kito, o dabar šis galvos apdangalas įstatymiškai privalomas moterims vilkėti tik dviejose musulmoniškose šalyse – Irane bei Saudo Arabijoje.
Vakarietiški mados namai musulmonėms skirtas kolekcijas ruošia toli gražu ne dėl siekio puoselėti kultūrų įvairovę. Šiuo metu islamiškosios mados industrija yra pakilime ir, kai kuriais skaičiavimais, 2020 m. bendra jos vertė sieks 327 mlrd. dolerių.
Kitaip tariant, yra numatomas 6 proc. dydžio industrijos vertės kilimas kiekvienais metais.
Nors islamiškoji „Dolce & Gabbana“ kolekcija kol kas dar nėra pasiekiama JAV rinkoje, tačiau, be kai kurių musulmoniškų šalių, bus prieinama ir vienose iš pagrindinių mados centrų Europoje – Paryžiuje, Londone, Milane bei Miunchene.
Tiesa, naujoji mados kolekcija sulaukė ir kritikos strėlių. Pavyzdžiui, kai kurios abajos apnuogina daugiau kojos, negu tradiciškai įprasta.
Be to, ekspertai kritikuoja, kad mados namų modeliai neatrodo kilę iš Artimųjų Rytų, nepaisant „Dolce & Gabbana“ pranešimo žiniasklaidai, kuriame minėta, jog kolekcija siekiama atskleisti „kerinčių Arabijos moterų grakštumą ir grožį“.