Valstybės investicijų valdymo agentūra suteikė finansavimą „Utenos trikotažui“

SBA grupės bendrovė „Utenos trikotažas“ ir Valstybės investicijų valdymo agentūra (VIVA), valdanti Pagalbos verslui fondą, pasirašė 2,8 mln. Eur vertės finansavimo sutartį. Už 2,3 mln. Eur Fondas įsigis bendrovės obligacijų, dar 500 tūkst. Eur – suteiks paskolos forma. Finansavimas suteiktas 6 m. laikotarpiui, rašoma pranešime spaudai.
„Utenos trikotažas“
„Utenos trikotažas“ / „Utenos trikotažo“ nuotr.

„Pastaruoju metu jaučiame teigiamus pokyčius tekstilės eksporto rinkose – auga užsakomoji gamyba, ir „Utenos trikotažas“ dirba pilnu pajėgumu. Vis dėlto, kaip ir dauguma pramonės sektorių, susiduriame su ženkliai padidėjusių žaliavų, darbo jėgos, taip pat ir energijos kaštų įtaka, neišvengiamai jaučiame ir besitęsiančios pasaulinės pandemijos pasekmes. Sutartis su VIVA padės užtikrinti tvarų įmonės vystymą bei plėtrą,“ – teigia „Utenos trikotažo“ vadovas Petras Jašinskas.

„Suteiktas finansavimas leis per trumpą laiką subalansuoti įmonės finansinius srautus, planingai ir nenutrūkstamai tęsti investicijas, užtikrins didesnį stabilumą planuojant ateities vystymo perspektyvas. Finansavimas įmonei suteiktas 6-erių metų laikotarpiui, tačiau įmonė turės galimybę pasiskolintas lėšas grąžinti anksčiau,“ – sako VIVA generalinis direktorius Dainius Vilčinskas.

Pasak P.Jašinsko, artimiausias strateginis žingsnis – „Utenos trikotažo“ gaminamų medžiagų ir produkcijos asortimento subalansavimas, orientuojantis išskirtinai tik į aukštesnės pridėtinės vertės, sudėtingus, inovatyvius gaminius. Šiam tikslui pasiekti perorganizuotos bendrovės funkcijos, efektyviam darbui sutelktos į plėtrą ir inovacijas orientuotos komandos.

„Mūsų konkurencinis pranašumas – tvirtas įdirbis vystant pasaulines tekstilės inovacijas, todėl siekiame auginti savo technologijų ir inovacijų skyrių bei jo kompetencijas, plėsti komandą ir stiprinti savo pozicijas išskirtinės tekstilės gamyboje. Tam reikalingas maksimalus susitelkimas ir greitis, kurį mums ir padės susigrąžinti gautas finansavimas,“ – priduria Petras Jašinskas.

Per 2021 m. 9 mėn. „Utenos trikotažas“ realizavo produkcijos užsakymų ir suteikė paslaugų už 19,9 mln. Eur, t.y. 8,4 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį 2020 m., kai bendrovės pardavimai siekė 18,3 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų