„Nepaisydami pandemijos, geopolitinių ir reguliavimo iššūkių, nusprendėme tęsti suplanuotą plėtrą ir toliau investuoti į vilkikų parko didinimą bei naujų techninio aptarnavimo centrų atidarymą užsienio rinkose, nes pervežimo ir remonto paslaugų poreikis auga. Transporto įmonėse su tiekėjais ir darbuotojais atsiskaitoma greičiau nei pinigai įplaukia iš klientų, todėl didėjant veiklos apimčiai atsiranda apyvartinio kapitalo finansavimo poreikis, kur ir bus nukreiptos iš fondo pasiskolintos lėšos“, – sakė „cargoGO“ įmonių grupės finansų vadovas Kęstutis Samajauskas.
Pasak VIVA generalinio direktoriaus Dainiaus Vilčinsko, pandeminė situacija pasaulyje tiesiogiai paveikė logistikos ir transporto sektorius. „Nepaisant staigaus sukrėtimo, Lietuvos transporto sektorius demonstravo itin didelį operatyvumą ir lankstumą prisitaikant prie pasikeitusių verslo sąlygų. Sektoriaus įmonės sprendė ne tik pandeminės situacijos iššūkius, bet ir turėjo prisitaikyti prie mokestinių pasikeitimų, planuoti papildomas investicijas įgyvendinant Mobilumo paketo reikalavimus, dirbti itin paaštrėjusioje konkurencinėje aplinkoje“, – logistikos sektoriaus iššūkius vardijo VIVA generalinis direktorius Dainius Vilčinskas.
Pasak jo, VIVA investavimo periodu patvirtintas finansavimas leis įmonei sustiprinti likvidumą, subalansuoti pinigų srautus atsiskaitant su darbuotojais ir partneriais, tęsti suplanuotas investicijas į vilkikų parką ir kryptingai vykdyti plėtrą užsienio rinkose atidarant naujus sunkiasvorio transporto aptarnavimo centrus. „Tęsiame savo tikslą kuo daugiau VIVA finansavimo skirti obligacijų forma, taigi ir šis finansavimas įmonę pasieks išperkant įmonės obligacijas, o po trejų metų pasiskolintas lėšas bendrovė grąžins“, – finansavimo sprendimą komentavo VIVA vadovas D.Vilčinskas.