​Vardai ant „Coca-Cola“ skardinių pirmą kartą per dešimtmetį padidino limonado pardavimus

Pasirodo, kad viskas, ko reikia, kad pagaliau nutrauktum dešimt metų smukusius pardavimus, reikia ant skardinių ir buteliukų užrašyti žmonių vardus, „Wall Street Journal“ informaciją perduoda „The Verge“.
„Coca-Cola“
„Coca-Cola“ / „Coca-Cola“ nuotr.

Pardavimus, nors ir nežymiai, bet pavyko padidinti pirmą kartą po vienuolika metų trukusio nuosmukio.

„Coca-Cola“ buteliukai pasirodė esantys tobuli socialiniams tinklams – „Coca–Cola“ buteliukas su žmogaus vardu limonado gėrimą padarė ypatingą, nuotraukos pasklido po socialinius tinklus. Kampanijos metu buvo panaudota apie 250 skirtingų vardų, taip pat mašinos, kurios galėjo atspausdinti kokį tik nori vardą ant etiketės.

VIDEO: Coca-Cola - Share a Coke This Summer (Extended Version)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų