Varlė.lt kviečia nemokamai naudotis savo prekybos platforma visus sunkumų patyrusius verslininkus

Viena didžiausių Lietuvoje internetinių parduotuvių Varlė.lt meta „gelbėjimo ratą“ smulkiajam verslui ir visiems, kurie dėl karantino patyrė nuostolių ar buvo priversti uždaryti savo parduotuves: prie savo platformos kviečia jungtis ir joje prekiauti visus verslus. Apie tai skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Marius Butauskas
Marius Butauskas / varle.lt nuotr.

Šia galimybe gali naudotis tiek smulkus, tiek vidutinis verslas, tiek internetinės parduotuvės, tiek dar planuojantys jas kurti. Galimybės visiems, kas patiria sunkumų realizuodami prekes dėl uždarytų parduotuvių ar tiesiog nori padidinti apyvartas.

Prekybos vietą suteikia per dieną

„Suteikiame galimybę bet kokiam verslui per dieną – pačiu greičiausiu ir efektyviausiu būdu – išspręsti savo problemas – pradėti prekiauti mūsų prekybos centre internete. Įmonėms nereikia gaišti laiko ir investuoti į elektroninės parduotuvės kūrimą, vardo ir žinomumo didinimą, klientų srautų pritraukimą. Viską mes turime: esame kaip „Akropolis“ internete. Šiomis galimybėmis nemokamai dalinamės su visais verslais, kas neturi kur realizuoti prekių, kam reikia pagalbos ar nori padidinti pardavimus“, – sako Varlė.lt įkūrėjas Marius Butauskas.

Tie verslai, kurie jau turi savo e. parduotuvę, labai lengvai gali perkelti visą informaciją į Varlė.lt ir turės dar vieną papildomą vietą prekybai su didžiuliu pirkėjų srautu. Jei programos sutampa, duomenų perkėlimas įmonei nieko nekainuoja. Jei reikia adaptuoti, imamas simbolinis mokestis – nuo 50 iki 200 eurų.

Šiuo metu labai svarbu, kad pirkėjų pinigai už prekes keliauja iš karto be jokių užlaikymų tiesiai pardavėjui – toms įmonėms. Varlė.lt gauna tik procentus už pardavimus. Įmonės niekuo nerizikuoja: jei nieko neparduos – nieko ir nemokės.

„Labai daug privalumų turėti savo parduotuvę mūsų prekybos centre internete. Bet kokiam smulkiam verslui užtruktų daug laiko ir reikėtų daug investicijų, kol taptų žinomas, generuotų dideles apyvartas ir klientų srautą. Prisijungę prie mūsų platformos, pradėsite iškart žvejoti ten, kur daug žuvų“, – tikina verslininkas M.Butauskas.

Seka sėkmingu Amazon pavyzdžiu

Prekybos centras internete nėra naujiena pasaulyje. Tokias pačias galimybes verslams suteikia elektroninės prekybos milžinės, kaip Amazon ar Ebay. Didžiausias apyvartas joms generuoja būtent kitų verslų prekės.

Galimybė prekiauti Varlė.lt platformoje susilaukė didžiulio ažiotažo ir verslininkų susidomėjimo ypač prasidėjus karantinui. Kasdien sudaroma apie 10 naujų sutarčių. Karantinas paskatino net didelius ir žinomus klientus jungtis prie Varlė.lt. Visi verslai, kurie neturėjo e. prekybos, dabar suprato jos būtinybę.

Lietuvoje galimybe prekiauti Varlė.lt prekybos centre internete jau pasinaudojo apie 80 įmonių, tarp kurių knygynų tinklas „Vaga“, „Magrės baldai“, „Lono čiužiniai“, sėklų ir trąšų pardavėjai „Baltic Agro“ ir kitos įmonės.

Prognozuojama, kad prekybos centras internete artimiausiu metu sulauks apie 500 naujų prekybininkų: nuo maisto produktų, gėrimų, vaistų – iki sodo, apšvietimo prekių ir baldininkų.

Galima prekiauti nors ir 2 savaites

Iki šio karantino daug įmonių net nežinojo tokios galimybės, kad gali prekiauti Varlė.lt platformoje, nesirūpino, kaip praplėsti verslo galimybes internetu. Kiti verslininkai, atsidarę mažas e. parduotuves guodėsi, kad jos nepritraukia pirkėjų srautų, o jiems trūksta lėšų investuoti į žinomumą ir reklamą.

„Mes sprendžiame visas šias verslo problemas. Daug įmonių galime padėti ne tik išgyventi karantiną ir dabartinę krizę, bet ir suklestėti. Krizės metu laimi pirmieji. Viena įmonė turėjo medicininių kaukių, dezinfekcinio skysčio, pirštinių ir pradėjo jomis prekiauti pas mus. Super greitai pradėjo prekybą tinkamu laiku. Šiandien ši įmonė yra numeris vienas. Galima elektroninę parduotuvę pas mus atsidaryti nors ir 2 savaitėms, kol yra poreikis“, – pasakoja M.Butauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų