Varškės sūrelis „Magija“ — populiariausias jau ketvirtus metus!

Jau ketverius metus Lietuvos prekybos įmonių asociacija (LPĮA) rengia konkursą „Populiariausia prekė“. Nuo pat pirmųjų apdovanojimų pripažinimą pelno AB „Žemaitijos pienas“ glaistytas varškės sūrelis „Magija“.
Sūrelis „Magija“
Sūrelis „Magija“ / „Žemaitijos pienas“ nuotr.

Konkursas organizuojamas mažmeninės prekybos tinkluose UAB „Maxima LT“, UAB „Palink“, UAB „Rimi Lietuva“, UAB „Norfos mažmena“. Vienintelis šio konkurso nugalėtojų atrankos kriterijus yra parduotų prekių skaičius per metus pagrindiniuose keturiuose Lietuvos prekybos tinkluose. O pagrindiniai prekių ekspertai ir vertintojai, nulemiantys laimėtojus, pirkėjai. 

Todėl simboliškas čia tampa ir produkto pavadinimas. Magiją kuria ne burtų lazdelė, o pirkėjų pasitikėjimas AB „Žemaitijos pienas“ varškės sūrelio „Magija“ kokybe bei jo skonio savybės. Sūreliai gaminami tik iš natūralių pieno produktų ir kitų vertingų maisto priedų, kuriems yra keliami labai griežti reikalavimai. 
    
Šių varškės sūrelių gamyboje nenaudojami jokie maisto priedai — tirštikliai, stabilizatoriai, konservantai. Sūrelių „Magija“ gamybai naudojami tik natūralūs produktai: varškė, pieno riebalai, sviestas, kuriame gausu riebaluose tirpių vitaminų A,D,E, bei cukrus — pagrindinis žmogaus energijos šaltinis.

Varškė sūreliams gaminama pažangiausiu Europoje separavimo būdu. Varškės baltymuose yra visų žmogaus organizmui reikalingų aminorūgščių, joje yra kalcio ir fosforo druskų, reikalingų kaulams augti, kraujui  susidaryti, širdies ir  nervų  sistemos  veiklai. Todėl varškė ypač naudinga ne tik vaikams, kurių kaulų audinio formavimuisi  būtinas kalcis, bet ir vyresnio amžiaus žmonėms. „Magija” glaistytų varškės sūrelių sudėtyje varškės masė sudaro net 84,5 procentus. 

Kuomet rinkoje vyrauja didelė lietuviškų ir užsienietiškų produktų konkurencija, atrodo, jog kiekvieno skoniui įtikti yra beveik neįmanoma. Tačiau glaistyti varškės sūreliai „Magija“ įrodė, jog gali būti ne tik kokybiški, bet ir sukurti taip, kad atitiktų kone kiekvieno skonį.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis