Vartotojams prekių nepristačiusiai „Sinertai LDC“ ir jos valdomai pirmi.lt – bankrotas

Nuo 1997 m. veikusią įmonę „Sinerta LDC“ (iki 2007 m. – „Kopijavimo pasaulis“) pasivijo bankrotas. Bendrovės vardas viešumoje dažniau buvo linksniuojamas pastarąįj pusmetį – bendrovė sulaukė daug klientų skundų dėl nepristatomų prekių, priemonių ėmėsi ir Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT).
Koliažas
sinerta.lt tinklapis / Shutterstock ir ekrano nuotr.

Nurodoma, kad 2024 m. birželio mėnesio 26 d. buvo priimtas nutarimas iškelti bankroto bylą, įsiteisėjęs birželio 20 d. Iki tol „Sinerta LDC“ turėjo reorganizuojamos įmonės statusą.

Apie „Sinerta LDC“ ir nusivylusius jos klientus 15min rašė ne kartą. Pirkėjai skundėsi, kad laiku negauna prekių, o norėdami atsiimti pinigus taip pat susiduria su sunkumais.

Dėl tokios praktikos įmonę įspėjo VVTAT, o gegužę institucija gavo teismo leidimą blokuoti interneto svetaines sinerta.lt ir pirmi.lt. Dėl to VVTAT kreipėsi į visus interneto paslaugų tiekėjus, nurodydama blokuoti prieigą prie šių internetinių parduotuvių.

Nuo metų pradžios iki gegužės pradžios priežiūros institucija buvo sulaukusi per 200 vartotojų prašymų dėl UAB „Sinerta LDC“ administruojamose internetinėse svetainėse įsigytų prekių nepristatymo ir už jas sumokėtų pinigų negrąžinimo.

Dar balandį bendrovė turėjo šešių parduotuvių tinklą didžiausiuose Lietuvos miestuose.

Pirminė „Sinerta LDC“ prekybos sfera yra spausdintuvai ir kiti raštinės reikmenys, tačiau įmonė taip pat valdo elektroninę parduotuvę pirmi.lt, kurioje prekiauta įvairios paskirties, daugiausia elektronikos prekėmis.

„Sinertos“ atstovai, balandžio pradžioje laišku atsakinėdami 15min į užklausą dėl vėluojančių ir nepristatomų prekių yra pripažinę, kad laikotarpis po COVID pandemijos įmonei buvo itin sunkus.

„Kaip ir dauguma kitų Lietuvoje veikiančių įmonių, mūsų bendrovė UAB „Sinerta LDC“ dėl itin objektyvių priežasčių susidūrė su laikinais sunkumais, todėl pastaruoju metu vos keletą mėnesių bendrovė vėluoja daliai savo klientų pristatyti jų užsakytas prekes. Tačiau bendrovė deda visas įmanomas geriausias pastangas tam, kad bendrovės klientai kuo mažiau pajustų neigiamas minėtų laikinų sunkumų pasekmes ir kaip įmanoma greičiau gautų savo užsakytas prekes“, – rašyta balandžio mėnesio laiške.

„Sinerta LDC“ atstovai rašytiniame atsakyme 15min išvardijo daugybę priežasčių, kodėl verslas stagnuoja: COVID-19 pandemija ir jos įtaka spausdintuvų ir kopijavimo aparatų bei jų eksploatacinių medžiagų rinkai; ES politika dėl klimato kaitos, skatinanti asmenis atsisakyti popieriaus, nespausdinti, nekopijuoti ar fiziškai nearchyvuoti dokumentų, o viską atlikti naudojantis kompiuteriu, dokumentus pasirašinėti elektroniniu parašui; augantys patalpų nuomos, elektros, prekių įsigijimo bei darbo užmokesčio kaštai; infliacija ir EURIBOR palūkanų normų didėjimas ir jų įtaka elektroninėse parduotuvėse parduodamų prekių paklausai ir kita.

Ekrano nuotr./sinerta.lt tinklapis
Ekrano nuotr./sinerta.lt tinklapis

„Dėl aukščiau išvardintų objektyvių priežasčių bendrovė nedelsdama ėmėsi visų įmanomų geriausių priemonių tam, kad bendrovės veikla būtų optimizuota, įskaitant, atsisakė itin daug kaštų pareikalavusios patalpų nuomos, sumažino darbuotojų skaičių bei autoparką“, – nurodoma atsakyme.

Rekvizitai.lt duomenimis, bendrovė 2022 m. gavo 3,9 mln. eurų pajamų ir beveik 7 tūkst. eurų grynojo pelno. 2023 m. rezultatai nėra paviešinti.

Bendrovės akcininkai yra UAB „Mapas“ ir buvusi vadovė Kristina Ūdraitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis