Veiklos spektrą išplėtusi „MG Valda“ tampa „Darnu Group“

Viena didžiausių nekilnojamojo turto (NT) valdymo ir plėtros bendrovių Lietuvoje „MG Valda“, pastaraisiais metais sparčiai vysčiusi naujas veiklos sritis, keičia jų įvairovės nebeatspindintį prekės ženklą ir pavadinimą. Išaugusi į 24 nekilnojamojo turto plėtra, sporto veiklomis ir viešbučių valdymu užsiimančių bendrovių įmonių grupę, nuo šiandien ji vadinsis – „Darnu Group“, rašoma spaudai išplatintame įmonės pranešime.
Sigita Survilaitė-Mekionienė
Sigita Survilaitė-Mekionienė / „Darnu Group“ nuotr.

„Šiam pokyčiui brendome jau apie ketverius metus: mūsų veikla sparčiai plėtėsi, neapsiribojome NT valdymu, tapome skirtingus verslus plėtojančia įmonių grupe. Visai neseniai paskelbėme apie sporto klubų tinklo „Re.Formatas“ kūrimą, ėmėmės veiklos turizmo industrijoje atidarydami viešbučius, žengėme į restoranų rinką. Ir čia nesustojame – nors nekilnojamojo turto vystymo ir plėtros veikla išliks prioritetine, turime ir daugiau ambicijų naujose nišose.

Tokie veiklos pokyčiai paskatino ieškoti naujo pavadinimo, kuris atspindėtų pasikeitusią įmonių grupę, veiklų kompleksiškumą, verslo strategiją ir ateities ambicijas“, – sakė UAB „Darnu Group“ generalinė direktorė Sigita Survilaitė-Mekionienė.

Prekės ženklas atspindi vertybes

Kaip teigia vadovė, naujo vardo paieškos užtruko beveik 1,5 metų, tačiau šiandien bendrovė džiaugiasi pasiektu rezultatu.

„Pavadinimas „Darnu Group“ pirmiausia atspindi mūsų vertybes ir požiūrį. Plėtodami kiekvieną projektą ieškome darnos, galimybių suvienyti skirtumus ir įvairius poreikius, suderinti dideles ambicijas su atsakomybe ir pagarba žmogui, miestui ir gamtai. Suprantame, kad naujasis pavadinimas mus įpareigoja, tačiau tuo pačiu manome, kad tokios atsakomybės prisiėmimo iš verslo, ypač NT srityje, visuomenė vis dažniau tikisi. Mes esame pasiryžę būti tais vėliavnešiais, kurie skatins darnius pokyčius“, – sakė S.Survilaitė-Mekionienė.

Pasak jos, per daugiau nei 20 veiklos metų bendrovė įgyvendino daugybę komercinės, gyvenamosios, administracinės, visuomeninės paskirties projektų, reikšmingai prisidėjusių prie miesto ateities kūrimo, gyvenamosios ir darbo aplinkos gerinimo. Ilgainiui bendrovė ėmėsi vis reikšmingesnių projektų – didžiausio gyvenamojo konversijos projekto Vilniuje, Antakalnio mikrorajone, „Paupio“ rajono atgaivinimo sostinės senamiestyje ir kitų.

„Darnu Group“ pradininkė „MG Valda“ buvo įkurta 1995 metais. Šiuo metu bendrovė Vilniuje plėtoja daugiafunkcinį gyvenamąjį, komercinį ir visuomeninį rajoną Vilniaus senamiestyje „Paupys“, baigia didžiausią gyvenamąjį konversijos projektą Lietuvoje „Antakalnio terasos“, „LightHouse“ gyvenvietę Fabijoniškėse.

Įmonių grupė vysto verslo parką „Park Town“, kuris statomas šalia būsimo Vilniaus japoniško sodo, Ukmergės gatvėje plėtoja verslo parką „Vilnius Business Park“, taip pat valdo „Verslo trikampį“ ir plėtoja viešosios bei privačiosios partnerystės projektus sostinėje.

Turizmo industrijoje „Darnu Group“ priklauso viešbučiai „Artagonist“ ir „Urbihop“, maitinimo sektoriuje – restoranas „U“. Įmonė taip pat valdo įmonių grupę, užsiimančią teniso, badmintono, skvošo aikštelių administravimu „SEB arenoje“, yra įkūrusi „Vilniaus teniso akademiją“ sporto talentams ugdyti, valdo kitas įvairias sporto ir sveikatingumo veiklai skirtas patalpas. Įmonių grupė taip pat paskelbė apie kuriamą sporto klubų tinklą „Re.Formatas“, kurio pirmieji trys klubai duris atvers jau kitąmet.

2017 m. įmonių grupės „Darnu Group“ pajamos siekė 52,4 mln. Eur ir buvo penktadaliu didesnės nei 2016-aisiais. Šiemet į įvairias veiklos kryptis bendrovė investuoja beveik dvigubai daugiau, nei 2017 metais (38 mln. eurų). Įmonių grupėje dirba 143 žmonės. 100 proc. UAB „Darnu Group“ akcijų per jam priklausančias įmones valdo verslininkas Darius Mockus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis