Vėlinių žvakių prekeiviai: pardavimų sezonas prasideda vasaros pabaigoje

Nors dauguma artimųjų kapus lankys šeštadienį, pirkti gėles ir žvakes pradedama kone mėnesiu anksčiau, o prekiaujantys Vėlinių žvakėmis sako, kad jiems tikrasis pardavimų sezonas prasideda dar vasaros pabaigoje. Verslininkai sako pastebintys, kad kasmet šiek tiek keičiasi ir pirkėjų norai, ieško ilgiau degančių žvakių.
Prekyba kapų papuošimais
Prekyba kapų papuošimais / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Žmonėms svarbu, kad ant jų artimųjų kapų degtų kokybiškos, atsparios vėjui ir ilgai degančios žvakės. Į tai ir orientuojamės, tad kiekvienais metais būtent tokios produkcijos ieškoma ir perkama daugiau“, – aiškina įmonės „Geralda“ direktorius Gintautas Igaris.

Gamintojai ir prekybininkai sako, kad pastaruosius metus pardavimai išlieka stabilūs. Per krizę Vėlinių žvakių buvo perkama kone perpus mažiau, tačiau dabar skaičiai grįžę į savo vietas ir žvakių parduodama netgi šiek tiek daugiau ir brangesnių.

„Intensyviausia prekyba vyksta paskutinę savaitę prieš Vėlines, bet šiaip prasideda nuo spalio 10 dienos. Per pačias šventes arba prieš pat šventes žmonės labiau perka brangesnes žvakes, o metų eigoje – pigesnes. Kainos svyruoja nuo 27 centų iki beveik 26 litų“, – sako „Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis.

„Pirma žmogus žiūri į kainą, jeigu ji prieinama, tai dažniausiai ir perka. Mes, kaip prekeiviai, stengiamės pareklamuoti lietuviškas prekes. Lietuviškos būna dažniausiai baltos ir gerai dega, sunkesnės, gerai įlietos, bet mažiau spalvų. Stengiamės visada sakyti, kad jos – lietuviškos, tada žmonės susimąsto ir dažniausiai nuperka“, – teigia pardavėjas Denimas Zdanovičius.

Prekybininkai sako, kad Vėlinių žvakių kainos jau kelerius metus nesikeičia, prekybos tinkluose pardavimus šiek tiek kilsteli akcijos, turgeliuose pirkėjai vertina, kad ištisus metus ten kainos nesikeičia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis