„Įmonių grupės pajamas šių metų pradžioje daugiausiai augino didėjantis klientų pasitikėjimas mūsų paslaugų kokybe. Siuntinių pristatymas kitą dieną, kuris yra standartinė mūsų siūloma paslauga Baltijos šalyse, o taip pat aukštas vartotojų pasitenkinimo lygis tapo esminiais veiksniais, dėl kurių mūsų paslaugas aktyviai rinkosi daugiau privačių klientų – jų šiemet aptarnaujame net du kartus daugiau nei iki karantino“, - sakė „Venipak“ grupės generalinis direktorius Justas Šablinskas.
Įmonių grupė, anksčiau siuntų pervežimo paslaugas teikdavusi daugiausiai verslo klientams, praėjusių metų pavasarį, prasidėjus karantinui, įvykdė efektyvius strategijos pokyčius ir pradėjo labiau orientuotis į siuntinių gabenimą e-komercijos paslaugomis besinaudojantiems privatiems naudotojams. Spartaus šio sektoriaus augimo J.Šablinskas tikisi ir ateityje.
„Šių ir ateinančių metų strateginis įmonių grupės tikslas – itin sparčiai auginti privačių klientų krepšelį, bet tuo pačiu esame nusiteikę stipriai auginti ir verslo klientų dalį“, - sakė įmonių grupės vadovas.
„Venipak“ balandžio pabaigoje taip pat pradėjo teikti dvi naujas paslaugas – pirkinių grąžinimo elektroninėms parduotuvėms ir siuntų gabenimą lėktuvais.
„Tikimės, kad siuntų gabenimas aviatransportu prisidės prie dar greitesnės tarptautinės įmonių grupės plėtros. Jau šiuo metu rinkai siūlomi reguliarūs reisai iš/į Šanchajų ir Honkongą, artimiausiomis savaitėmis numatyta pradėti krovinių gabenimo skrydžius ir iš/į Čikagą bei Majamį“, - teigė J.Šablinskas.
„Venipak“ grupė veiklą vykdo ne tik Baltijos šalyse, bet ir Lenkijoje, Vokietijoje, Kinijoje, JAV.