„Venipak“ įsigijo Olandijos el. komercijos didmenininkę

Lietuviško kapitalo tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ įsigijo Olandijoje įsikūrusią ir visoje Europoje veikiančią el. komercijos didmenininkę „Strengholt Entertainment BV“. Beveik 50 mln. Eur apyvartą generuojančios bendrovės prekių kataloge rikiuojasi tokie prekių ženklai kaip „Universal Music“, „Lego“, „L’Oreal“, „Disney“, „Mattel“ ir kt., rašoma „Venipak“ pranešime spaudai.
Venipak
„Venipak“ / Įmonės nuotr.

Šis sandoris, tikimasi, taps pagrindu „Venipak“ efulfillment arba visapusiško el. komercijos užsakymų išpildymo, plėtrai Europoje bei krovinių gabenimo oru paslaugų plėtrai, apjungiant Europos, Azijos ir Amerikos žemynus. Keisis ir bendrovės verslo modelis – logistiką papildys didmeninės prekybos el. komercijai kanalai.

Rinkai – 4 mln. aukštos kokybės prekių

Pasak „Venipak“ savininko Nerijaus Raudonio, bendrovė jau kurį laiką orientavosi į logistikos ir kliento vertikalę: „Norėjome užimti didesnę prekybos grandinės dalį negu tik logistika, o šis sandoris atveria mums maždaug 4 mln. prekių krepšelį, kuriame rikiuojasi aukštos ir premium kategorijos produktai“, – sako N.Raudonis.

Bendrovės savininko teigimu, „Venipak“ planuoja Europoje sukurti apie dvidešimt efulfillment centrų, kuriuose paskirstys tam regionui aktualiausias prekes. Planuojama į didmeninę prekybą įtraukti ir Kinijos, o ateityje Jungtinių Amerikos Valstijų padalinius, per kuriuos į Europą atkeliautų aukštos kokybės šalyje pagamintos prekės.

Išskirtiniai santykiai su „Amazon“

Kaip pasakoja „Venipak“ generalinis direktorius Justas Šablinskas, dėl įsigijimo derėtasi daugiau nei metus, o pagrindiniu „Venipak“ privalumu tapo išvystyta efulfillment paslauga bei tarptautinis tinklas.

„Strengholt Entertainment BV“ turi platų prekių krepšelį, išvystytą IT infrastruktūrą ir partnerių tinklą, tačiau nesukūrė tarptautinio modelio, kad jų prekės būtų arčiau klientų ir juos pasiektų greičiau tam, kad bendrovė galėtų sparčiau plėstis tarptautiniu mastu. Mes užpildysime šią spragą Europoje ir apjungsime ją su Azijos bei Jungtinių Amerikos Valstijų rinkomis.

Baltijos šalių klientams pasiūlysime ypatingas sąlygas bendradarbiaujant su didžiausiomis el. komercijos platformomis. Tarkime, tokio aptarnavimo, kokį gausime iš „Amazon“ neturi nė vienas Lietuvoje veikiantis el. komercijos verslas, tad, kaip tarpininkai, atversime naujas verslo plėtros galimybes savo klientams“, – pasakoja J.Šablinskas.

Sandorio vertės bendrovė neatskleidžia. Šiuo metu tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ veikia Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Kinijoje. Teikia siuntų pristatymo, efulfillment bei krovinių

gabenimo oru paslaugas. Lietuvoje bendrovė valdo 251, Latvijoje 201 paštomatą. Estijoje šiuo metu paštomatų tinklas diegiamas ir jau veikia du trečdaliai iš numatytų 151.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų