Klientų patogumui – verslo konsultacijos su išankstine registracija
„Swedbank“ atstovai primena, kad šią vasarą, atsižvelgiant į susidariusią situaciją dėl COVID-19 pandemijos, konsultacijoms verslo klausimais į banką galima atvykti tik iš anksto užsiregistravus. Tokiu būdu klientams suteikiama galimybė pasirinkti patogų laiką ir norimą temą, o banko atstovai tuo tarpu galės pasiruošti kuo tiksliau atsakyti į visus iškilusius klausimus.
„Swedbank“ savo klientams siūlo platų finansavimo sprendimų verslui spektrą – čia galite gauti nuo paskolų verslo plėtrai su Europos investicijų fondo garantijomis iki prekybos finansavimo. Jums tereikia įsivertinti , kokius finansinius įsipareigojimus galite prisiimti šiandieniniame kontekste, kai vyrauja pardavimų ir pelno mažėjimas.
Pagrindinėmis ir kasdien reikalingomis banko paslaugomis klientai gali visapusiškai naudotis interneto banke ir programėlėje. Užduoti klausimus ir pasitarti galima paskambinus į verslo klientų konsultacijų centrą tel. +370 5 268 4422 arba trumpuoju numeriu 1633. Tai pat visada galima parašyti žinutę, prisijungus prie interneto banko verslui.
Svarbiausi klausimai – platformoje „Kiekvienas gali“
Karantino metu daugelis verslų persikėlė į interneto erdvę. Atsižvelgdamas į šią situaciją, „Swedbank“ taip pat praplėtė savo siūlomų paslaugų paketą internete. Naujame verslumo kanale „Kiekvienas gali“ pateikiama daugybė smulkiajam verslui naudingos informacijos. Čia norintys auginti savo verslą ras nuo pačių aktualiausių finansinių naujienų, ekspertų patarimų iki vertingų banko bei jo partnerių pasiūlymų.
Tad jeigu turite klausimų apie verslo finansavimą, galimybę atidėti paskolos įmokų mokėjimą, kaip elgtis susidūrus su finansiniais sunkumais – registruokitės į banką dėl konsultacijos arba informacijos ieškokite platformoje „Kiekvienas gali“. Čia pat rasite ne vieną verslo sėkmės istoriją, kuri įkvėps nesudėti rankų iškilus pirmiesiems sunkumams. Juk optimizmas – būtina kiekvieno norinčio užaugti verslo sąlyga.