Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Verslas atsakingai“ konkurso nugalėtojas – AB „Litgrid“

„Antrus metus iš eilės organizuojamo konkurso „Verslas atsakingai“ tikslas – skatinti verslo atsakomybę, išrinkti ir apdovanoti atsakingiausią Lietuvos įmonę, kuri 2014 metais labiausiai prisidėjo prie aplinkosauginės veiklos bei socialinės gerovės kūrimo. Siekiame, kad konkursas taptų atvira erdve, kurioje dalinamasi gerąja patirtimi“, – sako konkurso komisijos narys ir vienas iš organizatorių Aurimas Stabingis.
Litgrid
Litgrid / AB „Litgrid“
Temos: 2 rupi.lt Litgrid, AB

Komisija, kurioje dirbo ekologijos specialistai, praėjusių metų nugalėtojų atstovė, visuomenės veikėjai ir žiniasklaidos atstovai, visą balandžio mėnesį lankėsi įmonėse, surinkusiose daugiausia komisijos balų. Susitikimų tikslas buvo ne tik įvertinti įmonių vykdomų veiklų originalumą, kompleksiškumą bei entuziazmą, bet ir užduoti klausimus, pamatyti realią situaciją bei susipažinti su įmonių socialinės atsakomybės veiklų įgyvendinimu praktikoje.

Nugalėtoju pripažinta tradicinė įmonė su netradiciniu požiūriu

AB „Litgrid“ veikla socialinės atsakomybės srityje komisijos narius maloniai nustebino aktyviu bendradarbiavimu su vietos bendruomenėmis. Įmonės atstovai pabrėžia, kad AB „Litgrid“ tikslas – daryti, o tik vėliau kalbėti.

2014 m. konkurso „Verslas atsakingai“ nugalėtoju išrinkta elektros perdavimo sistemos operatorius AB „Litgrid“. AB „Litgrid“ veikla socialinės atsakomybės srityje komisijos narius maloniai nustebino aktyviu bendradarbiavimu su vietos bendruomenėmis. Įmonės atstovai pabrėžia, kad AB „Litgrid“ tikslas –daryti, o tik vėliau kalbėti. Į Lietuvos raudonąją knygą įtrauktos Raudonosios gegūnės (kitaip dar vadinamos lietuviškosios orchidėjos) išsaugojimas, radijo konkursas „Nebūk apuokas, pažink gegutę!”, kuris klausytojus kvietė geriau pažinti paukščių balsus, pilietinių diskusijų „Dialogo kultūros skatinimas“ su žymiais Lietuvos žmonėmis organizavimas nuošaliuose Lietuvos kampeliuose ir kitos socialinės bei aplinkosauginės veiklos.

Mindaugo Rylos nuotr./Raudonoji gegūnė
Mindaugo Rylos nuotr./Raudonoji gegūnė

„Litgrid” organizuota Raudonosios gegūnės persodinimo akcija sužavėjo savo aktualumu – šis retas augalas įrašytas į Lietuvos raudonąją knygą ir parodo įmonės rūpinimąsi aplinka, kurioje veikia. Šių metų atsakingiausia įmonė tikrai nusipelnė šio titulo skiriamu dėmesiu biologinei įvairovei, išskirtinumu ir originalumu!”  – sako konkurso komisijos narė ir „Verslas atsakingai“ 2013 nugalėjusios įmonės UAB „Callcredit Operations“ atstovė Eglė Subačiūtė.

Pasak konkurso organizatorių svarbu paminėti konkurso dalyvius, kurie ypač pasižymėjo tam tikrose srityse. Valstybinė geležinkelio inspekcija prie Susisiekimo ministerijos (veikla – geležinkelio transporto sauga ir sąveika) išsiskyrė entuziazmu ir vykdomų veiklų kokybe. Organizacija ne tik efektyviai įdiegė LEAN 3S metodą, nuolat taiko modernių technologijų siūlomas naujoves, įtraukia partnerius, bet ir  įgyvendina sudetingus sprendimus –kompiuterių serverinės įrangos duodamą šilumą naudoja greta esančių patalpų šildymui.

Antrus metus iš eilės tarp konkurso lyderių yra UAB „Antalis“ (veikla - didmeninė prekyba popieriumi ir pakavimo medžiagomis). UAB „Antalis“ išsiskyrė brandžiu požiūriui ir vykdomų veiklų kompleksiškumu, puikiai organizuojamomis švietėjiškomis veiklomis, darbuotojų motyvacijos sistema bei pasiektais rezultatais vykdant ilgalaikes kompensavimo programas Azijoje ir Afrikoje.

Kviečiame plačiau susipažinti su lyderių vykdomomis socialinės atsakomybės veiklomis ir praktiniais patarimais svetainėje www.verslasatsakingai.lt.

www.verslasatsakingai.lt
www.verslasatsakingai.lt

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?