Verslas gali pradėti veiklą su galimybių pasu, be jo prie staliuko – tik dviese

Verslas nuo pirmadienio gali pradėti veiklą įleidžiant lankytojus tik su galimybių pasu, be jo galios griežtesni apribojimai.
Vokiečių g. kavinės
Vokiečių g. kavinės / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Vyriausybės sprendimu, nuo rugsėjo 13 dienos dauguma paslaugų galės būti teikiamos tik paskiepytiems nuo koronaviruso, persirgusiems arba neigiamą ne senesnį kaip 48 valandų PGR testą turintiems žmonėms.

Tačiau verslas galimybių pasą gali taikyti ir prieš įsigaliojant naujiems ribojimams. Tuomet veiklą galima vykdyti laisvai – nebereikia laikytis nustatytų epidemiologinių paslaugų teikimo sąlygų.

Nuo pirmadienio viešojo maitinimo įstaigose viduje, veiklą vykdant be galimybių paso, prie staliuko galės sėdėti ne daugiau kaip du asmenys arba vienos šeimos nariai, o lauke – ne daugiau kaip penki asmenys arba vienos šeimos nariai. Nevalgant reikės dėvėti kaukes.

Su galimybių pasu asmenų prie staliuko skaičius bus neribojamas, kaip ir maitinimasis savitarnos principu, dviejų metrų atstumas ir kaukių dėvėjimas lieka rekomendacija.

Prekybos bei paslaugų vietose be galimybių paso kaukės lieka privalomos, taip pat lieka galioti reikalavimai dėl vėdinimo, dezinfekcijos, atstumų, su galimybių pasu veikla vykdoma laisvai.

Renginiai be galimybių paso uždarose erdvėse vyks tik su kaukėmis, žmonės turės būti suskirstyti į sektorius ne daugiau kaip po 500, reikės užtikrinti, kad srautai nesimaišytų. Žiūrovai turės stebėti renginį iš sėdimų vietų, salė galės būti užpildyta ne daugiau kaip 75 procentus.

Su galimybių pasu tiek lauke, tiek viduje renginių dalyvių skaičius neribojamas, o jei neviršijama 500 dalyvių skaičiaus, galima valgyti stebint renginį iš sėdimų vietų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis