Verslas, technologijos ir žmogiškumas: kodėl net registruojant domeną svarbi asmeninė konsultacija

Technologijoms sparčiai vystantis vis dažniau siekiame viską automatizuoti – daugelį problemų išspręsti padeda robotai, į klausimus atsako autoatsakikliai, į skambučius – užprogramuoti operatoriai, gyvas kontaktas tampa vis retesnis.
15min studijoje – Gintaras Skridulis ir  Laura Rimkutė
15min studijoje – Gintaras Skridulis ir Laura Rimkutė / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Tačiau žmogui reikia žmogaus ir žmogiškumas išlieka svarbus net skaitmeniniame amžiuje – tuo neabejoja ir 15min svečiai.

Antradienį 15min studijoje apie žmogiškumo vaidmenį technologijų pasaulyje ir jo reikšmę eiliniam vartotojui pasakojo „Triple O Consulting“ konsultantė ir partnerė Laura Rimkutė bei įmonės „Interneto vizija“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Gintaras Skridulis.

„Gyvename laikais, kai turime daug galimybių į savo gyvenimą įsileisti vis daugiau technologijų, tačiau atsiranda dvigubas efektas: dėmesį nukreipiame į technologijas, bendravimą per technologijas, tačiau tuo pačiu auga ir bendravimo trūkumas, tam uždedame vis didesnę vertę“, – studijoje sakė L.Rimkutė.

Luko Balandžio / 15min nuotr./15min studijoje – Gintaras Skridulis ir Laura Rimkutė
Luko Balandžio / 15min nuotr./15min studijoje – Gintaras Skridulis ir Laura Rimkutė

Ir nors atrodytų, kad jauni žmonės vis dažniau patys ieško atsakymų pasinaudodami technologijomis, o vyresniems tas vadinamas gyvas kontaktas – gerokai svarbesnis, tai esą tėra tik mitas.

Pasak pašnėkovės, ir jaunoji, ir vidurinioji karta taip pat vertina žmogišką kontaktą, ryšį ir yra linkę jį turėti klientų aptarnavimo kontekste. „Bazinių poreikių negalime atsisakyti, bendravimas yra svarbus ir jaunajai kartai, jis negali dingti“, – sakė L.Rimkutė.

Luko Balandžio / 15min nuotr./15min studijoje – Gintaras Skridulis ir Laura Rimkutė
Luko Balandžio / 15min nuotr./15min studijoje – Gintaras Skridulis ir Laura Rimkutė

Tą patvirtina ir klientus telefonu konsultuojančios įmonės „Interneto vizija“ atstovas G.Skridulis. Jo teigimu pokalbiai telefonu, nepaisant amžiau, nepraranda aktualumo.

„Neišvengiamai klausimai kartojasi, tačiau jų būna įvairiausių. Ir čia informacijos negalima surašyti nuo A iki Z, reikia dėti pastangų, ir net patyrusiam specialistui gali kilti iššūkių, kaip tą klausimą išspręsti“, – kalbėjo G.Skridulis.

15min studijoje pašnekovas pasidalino ir vertingais patarimais, ką reiktų žinoti planuojantiems susikurti domeną: nuo ko pradėti, kaip išsirinkti tinkamiausią.

Pokalbio įrašą žiūrėkite čia:

VIDEO: Verslas, technologijos ir žmogiškumas: kodėl net registruojant domeną svarbi asmeninė konsultacija

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis