Verslininko protestas prieš pabrangusius dujų balionus nugulė į čekį: įrašė, kad kalti konservatoriai

Nuo šių metų sausio naftos dujoms, kurios yra išpilstytos į balionus, nebetaikoma akcizo lengvata. Dėl šios priežasties 50 litrų dujų balionas pabrango 8 eurais, o tuo nepatenkintas „Jozitos“ degalinių tinklo savininkas išreiškė savo protestą atspausdindamas neįprastą čekį. „Tėvynės sąjungos-konservatorių įvestas akcizas dujoms buičiai – 8 eurai už 21 kg“ – tokia atskira eilutė nurodoma prie produkto kainos.
Jozita
Jozita / 15min.lt iliustracija

Socialiniame tinkle „Facebook“ plinta „Jozitos“ degalinių tinklo kvitas, kuriame nurodyta, kad pirkėjas įsigijo du dujų balionus po 18 eurų, kurie kainavo 36 eurus. Tačiau čekyje išskiriama, kad pirkėjui teko atseikėti dar 16 eurų „Tėvynės Sąjungos-konservatorių įvestam akcizui dujoms buičiai“.

Lietuvoje priimtas įstatymas nuo šių metų sausio 1 d. įvesti 304,10 eurų tonai akcizo mokestį suskystintoms naftos dujoms, naudojamoms maisto gamybai, šildymui ir kitų būtiniausių poreikių tenkinimui. Iki šiol šiam produktui galiojo nulinis tarifas, tad įvedus akcizą dujų balionai pabrango 8 eurais.

Protestą dėl naujo mokesčio išreiškęs „Jozita“ degalinių tinklo direktorius Jonas Jokubauskis 15min pakomentavo tokį sprendimą: „Jei tamsta įvestumėte mokestį, aš parašyčiau, kad jūs įvedėte mokestį. Bet jūs negalit. Tai ir nerašau. Kas gali, tas gali. Jei kleckus kepei už 18 eurų, o dabar kepi už 26 eurus, tai ar patenkinta tamsta, ar ne? Jei nepatenkinta, aš ir parašau. Jei būtų mūsų Vyriausybė liuksusova, taip ir parašyčiau“, – komentavo verslininkas.

Paklaustas, nuo kada spausdina tokius kvitus, patikslino, kad nuo „tada, kada išėjo įstatymas“.

Šiuo kvitu savo paskyroje pasidalijo ir opozicinės Mišrios Seimo narių grupės frakcijos seniūnė Agnė Širinskienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis