Nauja erdvė suviliojo patogumu
Statybos darbų technika ir priemonėmis prekiaujančios parduotuvės „Protecus“ vadovas Julius Urbonavičius sako, kad „Urban HUB“ pasiūlė naują standartą rinkoje: „Šiuo metu viską turime vienoje vietoje, tiek patalpas, skirtas sandėliavimui, tiek prekybai, tiek biurą. Šis modelis leidžia sklandžiai dirbti ir klientams pasiūlyti aukščiausios kokybės aptarnavimą per įmanomą trumpiausią laiką. Taip pat „Urban HUB“ strateginė lokacija šalia A1 magistralės ir A6 kelio yra išskirtinė ir lengvai pasiekiama ne tik klientams, bet ir darbuotojams. Tikime savo verslo augimu būdami „Urban HUB“ verslo bendruomenės dalimi.“
Lietuviškais čiužiniais prekiaujančios įmonės „Lonas“ vadovas Domas Jakutis atskleidė, kad įmonė anksčiau Kaune salonus turėjo tik prekybos centruose. „Urban HUB“ suviliojo galimybe turėti „stand-alone“ saloną, kur lengva atvažiuoti, apžiūrėti ekspoziciją erdviose patalpose, įsigyti gaminius ir juos iškart pasiimti, taip pat rasti kitas įmones, kurių paslaugos ar prekės reikalingos įsirenginėjant namus.
„Daug įtakos padarė ir SBA grupės komanda, su kuria vyko derybos ir buvo pasirašyta ilgalaikė nuomos sutartis, jų vertybės, reputacija ir lankstumas. Saloną atidarėme strategiškai patogioje vietoje ne tik kauniečiams, bet ir miesto svečiams. Aplinkui dar įsikurs maitinimo, pramogų verslai. Tikime šiuo projektu ir jo ilgalaike sėkme. Neabejojame, kad netrukus vis daugiau klientų atras šios vietos patogumus“, – sakė D.Jakutis.
Įmonės „Antalis“ vadovas Egidijus Ramanauskas atskleidė, kad planuojant verslo plėtrą prireikė didesnių patalpų, todėl nuspręsta apsistoti naujame verslo miestelyje: „Artimiausiu metu planuojame susijungti su Latvijos įmone, su kuria kartu turime keturis biurus Kaune. Siekdami efektyvumo, nusprendėme susikoncentruoti į vieną vietą, ieškojome tam tinkamo objekto: biuro mūsų darbuotojams, mažmeninės prekybos vietos, įrangos ir kitų prekių demonstravimo erdvės, sandėlio, prekių atsiėmimo vietos e-parduotuvės klientams bei didmeniniams įmonių klientams.“
Tikisi gausaus klientų būrio
Kadangi verslai turėjo galimybę patys įsirengti biuro patalpas, jas kiekvienas planavo pagal savo poreikius.
„Įrenginėjant biurą stengėmės sukurti bendruomenišką darbo aplinką darbuotojams, tačiau taip pat – išlaikyti asmeninės darbo vietos pojūtį, kad kiekvienam darbuotojui būtų patogu atlikti tiek individualias funkcijas, tiek komunikuoti su kolegomis. Mūsų biure yra ne tik darbui skirtos vietos, tačiau ir poilsio zona išgerti kavos ar ramiai papietauti“, – pasakojo „Protecus“ vadovas J.Urbonavičius.
„Lono“ vadovui D.Jakučiui derybų metu „Urban HUB“ komanda pasiūlė lanksčią kainodarą, pateikė įvairius scenarijus: ar nuomotis neįrengtas patalpas, ar pusiau įrengtas, ar pilnai pabaigtas: „Turime savo salonų koncepciją, tad pasirinkome įsirenginėti patys – vieni sprendimai tapo eksperimentiniais, kiti – standartiškai atsikartoja kaip ir kituose salonuose. Turėjome visišką laisvę įsirengti taip, kaip norime.“
Erdvios patalpos leidžia ne tik eksponuoti daugiau įmonės gaminamų produktų, bet ir turimus didžiagabaritinius gaminius sandėlyje iš karto perduoti tiems, kas norės ir turės galimybę išsivežti juos čia ir dabar.
„Antalio“ vadovui E.Ramanauskui įkuriant erdves svarbiausia pasirodė klientams suteikiamas patogumas: „Labai gera vieta, matomumas nuo greitkelio. Tokiu būdu šio objekto veiklos geografija neapsiriboja Kauno klientais, bet ir pritraukia pravažiuojančius automagistrale. Netoliese ir LEZ, kur gausu potencialių klientų. Koncepcija bus gana unikali pakavimo prekių atžvilgiu – pateiksime gausiausią asortimentą, o klientai galės prekes susirinkti iš vietoje esančių lentynų, atsiskaityti ir iškart išsivežti.“
Dėl interjero tarėsi su darbuotojais
Šiuolaikiniai darbuotojai iš biuro dažnai tikisi ne tik funkcionalumo bei patogios automobilių stovėjimo aikštelės. Norima ir poilsio bei žaidimų zonų, daugiau asmeninės erdvės, todėl prieš įrengiant biurą apklausti darbuotojus ir įsigilinti į jų poreikius – ne naujiena.
„Rengiant biuro planą ir vizualizacijas, į procesą buvo įtrauktas kiekvienas įmonės darbuotojas, taip stengiantis atliepti kiekvieno lūkesčius. Pastebėjome, jog darbuotojams svarbiausia buvo sinergija tarp privatumo ir bendrų darbo erdvių – šį principą ir stengėmės išlaikyti. Taip pat įrengta ir poilsio zona, kurios pagrindinė paskirtis – paprastumas ir prieinamumas, tam buvo įrengta bendra virtuvės erdvė su valgomuoju stalu bei uždara susirinkimų erdvė“, – pasakojo J.Urbonavičius.
D.Jakutis atkreipė dėmesį, kad į naujai atidaromą saloną surinkti kauniečių komandą nebuvo sudėtinga: „Pilnai pabaigus „Urban HUB“ projektą, čia susiburs tvari prekybos ir verslų bendruomenė, atsiras ne tik poilsio erdvių, bet ir įsikurs pramogų, maitinimo verslai, kur atvykę klientai, svečiai ir ten dirbantys žmonės ras viską vienoje vietoje.“
Itin didelį dėmesį darbuotojų bei klientų patogumui skyrė „Antalis“ vadovas, pabrėžęs, kad dar prieš COVID-19 įmonės darbuotojai turėjo galimybę dirbti iš dalies nuotoliniu būdu, o pandemijos metu ši praktika buvo taikoma dar plačiau. Dabar vis daugiau darbuotojų patys renkasi dirbti biure – susitikti su kolegomis, greičiau spręsti darbines situacijas, tad biuro kokybės svarba bei aktualumas auga.
„Darbe praleidžiame labai reikšmingą savo gyvenimo dalį, tad stengiamės, kad darbuotojai čia jaustųsi kaip namuose. Per daugiau kaip 30 įmonės gyvavimo metų išbandėme įvairias biurų įrengimo praktikas bei filosofijas ir supratome, kad vienas svarbiausių aspektų – ne stalo futbolas ir kitokie madingi dalykėliai, o komfortiškos sąlygos atlikti savo užduotis. Dirbantiems didelio susikaupimo ir atidumo reikalaujantį darbą – tyla, privati erdvė yra itin svarbi“, – sakė E.Ramanauskas.
Jis pridūrė, kad dažnai bendraujantys telefonu gali dirbti ir didesnėje erdvėje, bet atskirai nuo kolegų, atliekančių didelio susikaupimo reikalaujančius darbus. Todėl šiame biure ypatingas dėmesys buvo skirtas triukšmo suvaldymui – biuras atskirtas nuo kitų erdvių, paklota garsą sugerianti kiliminė danga, darbo vietos atskirtos specialiomis akustinėmis plokštėmis.
SBA grupės NT plėtros bendrovė „SBA Urban“ „Urban HUB“ projektus vysto Kaune bei Vilniuje. Kaune per kelis etapus planuojama išplėtoti per 70 000 kv. m. komercinių erdvių. Pirmasis, 22 000 kv. m. etapas jau baigtas, čia išnuomota per 70 proc. erdvių, tačiau sparčiai kyla ir antrasis, kuris rinkai pasiūlys dar 26 000 kv. m. erdvių biurams, prekybai, sandėliui.
Pasak įmonės vadovo Giedriaus Muliuolio, būtent šiuo projekto etapu komanda turi daugiausiai laisvės perplanuoti ir verslams gali pasiūlyti lanksčiausius erdvių įsirengimo sprendimus: „Etapas, kuomet projekto pastatus tik kuriame ir projektuojame – yra itin patogus ir verslams, planuojantiems įsikurti „Urban HUB“. Šiuo metu galime lanksčiai priderinti erdves itin specifiniams verslo poreikiams taip išvengiant papildomų kaštų klientams, kai jau pastatytą projektą reikia perdėlioti iš naujo“.