Verslo komunikacija krizės metu: tyliai laukti ar ieškoti išeičių? G.Surgutanovienės patarimai

Koronavirusas pakeitė absoliučiai visų žmonių gyvenimus, uždarydamas mus mažose erdvėse ir priversdamas judėti lėčiau. Dalis verslų laikinai sustojo, tačiau jų savininkus kausto nerimas: kas bus toliau? Prognozuoti sunku, nes negalime žinoti, kiek laiko tęsis pandemija. Ką galime geriausio padaryti šiuo metu? Šito teiraujamės agentūros „SuperYou“ projektų direktorės ir komunikacijos socialiniuose tinkluose specialistės Gintarės Surgutanovienės.
Gintarė Surgutanovienė
Gintarė Surgutanovienė / Asmeninio arch. nuotr.

Praėjo beveik savaitė kai ofisus perkėlėme darbui iš namų ir susitelkėme į krizių komunikacijos valdymą.

Išskiriame patarimus, kurie gali padėti verslui komunikuoti per krizę skaitmeniniais kanalais.

1. Socialinių kanalų komunikacijos fokusas – klientų informavimas

Praneškite apie pokyčius: kaip keisis jūsų verslo procesai ir klientų aptarnavimas, siekiant užtikrinti visuomenės saugumą ir sveikatą bei vengiant tiesioginio kontakto ne tik su klientais, bet ir organizuojant darbus įmonės viduje.

Nenorint prarasti ryšio su klientais ypač išauga reagavimo į žinutes socialiniuose tinkluose svarba. Greita, atvira reakcija gali jums padėti išlaikyti klientą. Nepamirškite sekti visų savo paskyrų Inbox:

– Facebook

– Instagram

– Linkedin

– Google My Business

Atsinaujinkite informaciją savo internetinėse svetainėse.

2. Sekite geraisiais rinkos pavyzdžiais ir prisidėkite, jei galite

Jau turime nemažai gerųjų pavyzdžių verslų, kurie solidarizuojasi su bendruomenėmis ir valdžios institucijomis. Dėl izoliacijos žmonėms kylančias problemas gerai įvardino Vilniaus savivaldybė:

– Vaikų užimtumas,

– Vienišumas ir depresija

– Santykių krizės

– Triukšmas ir konfliktai

– Žemas produktyvumas dirbant iš namų.

Kokias su tuo susijusias problemas jūsų verslas gali spręsti? Komunikuokite apie tai.

Nepamirškime ir atvirkštinės paramos – tai bendruomenių parama lokaliam verslui. Ar bendruomenė gali padėti jums? Išnaudokite savo kanalus ir susijusias Facebook grupes iškomunikuoti šį poreikį.

3. Daugiau laiko namuose = daugiau laiko medijoms

Prie to prisideda ir padidėjęs poreikis nuolat tikrinti naujienas ir/arba socialinius tinklus. „Harvard Business Review“ rekomendacijos verslams – specialiai nekurti pardavimo galimybių, empatiškai reaguoti į situaciją, padėti savo bendruomenei ir visuomenei.

Komunikacija ir veiksmai krizės laikotarpiu, be abejo, prisidės prie ilgojo laikotarpio verslo tikslų, įvaizdžio formavimo. Žmonės prisimins verslus taip, kaip jie komunikavo per krizę. Atsiminkite – po paskutinės didelės krizės metu rinkoje susiformavo nemažai naujų verslo lyderių.

Turite klausimų apie verslą? Rašykite mums kiekvienasgali@15min.lt, konsultantų atsakymų ieškokite rubrikoje „Verslumas“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis