Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Vėsus pavasaris apkarpė H&M pelną

Švedijos mažmeninės prekybos drabužiais tinklas „Hennes and Mauritz“ (H&M) trečiadienį pranešė, kad neįprastai vėsus pavasaris Europoje sumažino jos ketvirtinį pelną.
„H&M“  parduotuvė
„H&M“ parduotuvė / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Antrąjį bendrovės finansinių metų ketvirtį, per tris mėnesius iki gegužės, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, kompanijos grynasis pelnas smuktelėjo 17 proc. iki 5,36 mlrd. Švedijos kronų (575 mln. eurų).

Bendrovės teigimu, daugiausia tam įtakos turėjo sumažėję pardavimai, silpnas JAV doleris ir didelės investicinės išlaidos.

„Pardavimai kovą ir balandį buvo gerokai mažesni, negu planuota. Šiems dviems mėnesiams neigiamos įtakos turėjo šaltas pavasaris daugelyje mūsų rinkų“, – išplatintame pranešime sakė kompanijos vadovas Karlas-Johanas Perssonas.

Tačiau, pasak jo, gegužė jau buvo geresnė.

„Tai buvo kupinas iššūkių pusmetis drabužių mažmenininkams daugelyje rinkų“, – pažymėjo H&M vadovas.

Skaičiuojant vietos valiutomis, H&M grupės pardavimai antrąjį ketvirtį ūgtelėjo 5 proc. Tačiau duomenis pavertus į Švedijos kronas, pardavimai padidėjo tik 2 proc.

Veiklos pelno marža sumažėjo nuo 18,2 iki 14,8 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos