Antrąjį bendrovės finansinių metų ketvirtį, per tris mėnesius iki gegužės, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, kompanijos grynasis pelnas smuktelėjo 17 proc. iki 5,36 mlrd. Švedijos kronų (575 mln. eurų).
Bendrovės teigimu, daugiausia tam įtakos turėjo sumažėję pardavimai, silpnas JAV doleris ir didelės investicinės išlaidos.
„Pardavimai kovą ir balandį buvo gerokai mažesni, negu planuota. Šiems dviems mėnesiams neigiamos įtakos turėjo šaltas pavasaris daugelyje mūsų rinkų“, – išplatintame pranešime sakė kompanijos vadovas Karlas-Johanas Perssonas.
Tačiau, pasak jo, gegužė jau buvo geresnė.
„Tai buvo kupinas iššūkių pusmetis drabužių mažmenininkams daugelyje rinkų“, – pažymėjo H&M vadovas.
Skaičiuojant vietos valiutomis, H&M grupės pardavimai antrąjį ketvirtį ūgtelėjo 5 proc. Tačiau duomenis pavertus į Švedijos kronas, pardavimai padidėjo tik 2 proc.
Veiklos pelno marža sumažėjo nuo 18,2 iki 14,8 proc.