Konsultacinės bendrovės „Civitta“ asocijuotoji partnerė Jolita Gulbinė, pristatydama atliktą tyrimą, susijusį su draudimo bendrovės steigimu, pabrėžė, kad pirmuosius metus šviežiai įsteigtam draudikui siūloma draudimo paslaugas pirkti iš išorės. Paslaugas teikti pačiai bendrovei rekomenduojama vėlesniais veiklos metais, kai įmonė sustiprės. Tačiau, pasak jos, vežėjai didelių nuolaidų iš savos bendrovės tikėtis neturėtų.
„Kiekviena nuolaida, žinoma, duoda skirtingą rinkos dalį. Bet jeigu skaičiuotume maždaug 10 proc. nuolaidą draudimo kainai, įmonės atsiperkamumas būtų matomas po 10 metų. Jei darytume 30 proc. nuolaidą, lyginant su dabartinėmis rinkos kainomis, tai reikštų, kad kuo daugiau klientų, tuo didesnis nuostolis“, – teigė J.Gulbinė, anot kurios, didžiausia tikimybė, kad vidutinė draudimo kaina metams liks panaši į esančią dabar – 2,5 tūkst. eurų per metus.