Sutartis su ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusia įmone pasirašyta gruodžio 2-ąją, įmonė laimėjo Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) skelbtą magistralės nuo 79 iki 85 kilometro rangovo konkursą, skelbiama centriniame viešųjų pirkimų portale.
„Kauno tiltų“ kainos ir kokybės santykis įvertintas 99,85 balo. Be šios bendrovės, konkurse taip pat dalyvavo įmonė „Hisk“, ruožą siūliusi rekonstruoti už 66,5 mln. eurų (89,29 balo) ir „Fegda“, kurios pasiūlymo vertė viršijo 72 mln. eurų (95,12 balo).
Laimėtoja dviejų eismo juostų kelią iki 2023 metų spalio pabaigos rekonstruos į keturių juostų magistralę, kuri atitiktų tarptautinius standartus. Cvpp.lt ataskaitoje nurodoma, kad sutartis galioja iki 2024 metų vasario 16-osios, tačiau direkcija BNS patikslino, kad visi darbai turi būti baigti per 10 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo (vėliausiai – gruodžio 19 dieną) – tai yra iki kitų metų spalio pabaigos.
„Via Baltica“ ruožą nuo 72,5 iki 79 kilometro rekonstruos „Fegda“, su ja spalį LAKD pasirašė 55,8 mln. eurų vertės sutartį.
Anot LAKD, baigus projektavimą, dar šiemet ketinama paskelbti ir ruožo nuo 56,8 iki 72,5 kilometro konkursą, o ketvirtojo magistralės ruožo nuo 85 iki 97 kilometro konkursas turėtų būti paskelbtas šių metų pabaigoje arba 2023 metų pradžioje.
Visą daugiau kaip 40 kilometrų „Via Baltica“ ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos planuojama rekonstruoti iki 2024 metų pabaigos.
Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas šiame ruože siekia iki 10 tūkst. automobilių per parą, iš jų iki 60 proc. sudaro krovininis transportas.