„Vičiūnai-Rus“ Rusijoje prisiteisė iš Kinijos bendrovės 441 tūkst. JAV dolerių

Kaliningrado srities arbitražo teismas nusprendė, kad Kinijos bendrovė turės sumokėti 440,9 tūkst. JAV dolerių žuvies perdirbėjai „Vičiūnai-Rus“ už tiekimo sutarties pažeidimą, praneša rusų leidinys RBC. O žinių apie tai, kada „Vičiūnai Group“ parduos šią gamyklą Kaliningrade, – vis dar nėra.
Vici produkcija
„Vičiūnai Group“ produkcija / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Teismas nustatė, kad Kinijos bendrovė „Eastern United Fish Company Limited“ nuo 2017 m. birželio 14 d. atliko keletą prekių pristatymų „Vičiūnai-Rus“ gamyklai, įsikūrusiai Kaliningrade, tačiau dalis prekių, kurių bendra vertė 440 958 JAV dolerių, nebuvo pristatyta.

Pasak teismo, atliktas mokėjimas per sutartyje nustatytą terminą taip pat nebuvo grąžintas, nors visą laikotarpį įmonės susirašinėjo.

Tad teismas nusprendė, kad „Eastern United Fish Company Limited“ turės „Vičiūnai-Rus“ sumokėti 440 958 JAV dolerių ir ieškovo patirtas bylinėjimosi išlaidas.

„Vičiūnai-Rus“ gamykla Kaliningrade priklauso Kauno mero Visvaldo Matijošaičio valdomai „Vičiūnų grupė“. Kritikos dėl veiklos Rusijoje sulaukianti Matijošaičių valdoma įmonė jau metus žada, kad verslus Rusijoje ir Baltarusijoje parduos, tačiau kol kas tai ir lieka pažadais.

Praėjusių metų rugpjūtį „Vičiūnai Group“ pranešime spaudai aiškino, kad jau atrinko penkis potencialius verslo Rusijoje ir Baltarusijoje pirkėjus. Įmonė taip pat teisinosi, kad verslo pardavimo procesas užtruko ilgiau nei planuota, kadangi buvo nuodugniai tikrinama, kas yra galutinis naudos gavėjas. Visgi iki šiol žinių, kada „Vičiūnai Group“ pasitrauks iš Rusijos – nėra.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis