Jau praėjusiais metais trikotažo kompanijai teko perpus sumažinti seksualių apatinių gamybą, taip pat sumažino reklaminių pasiūlymų, nustojo spausdinti katalogą, nuo lentynų dingo maudymosi kostiumėlių kolekcijos.
„Įmonė nusisuko nuo 400 mln. dolerių iškart, kai tik pakeitė savo reklaminę kampaniją“, – sakė vienas analitikas. „Victoria's Secret“ keičiant strategiją, tarp vartotojų išpopuliarėjo ir konkurentams naujas galimybes atvėrė braletės.
Jos yra patogios, be jokių pakietinimų ar metalinių vielų. Jos kainuoja vidutiniškai po 35 dolerius, kai panašios „Victoria's Secret“ liemenėlės yra dvigubai brangesnės.
„Victoria's Secret“ bandė reklamuoti tokias liemenėles, sakydama „liemenėlė be pakietinimo yra seksualu“.
Tačiau vartotojai internete jau rado daugiau pasirinkimo ir galimybių pirkti pigiau.
„Bet kas, kas gali pagaminti marškinėlius, gali pagaminti ir braletę“, – aiškino analitikas.
„Victoria's Secret“ pardavimai per metus smuko 11 proc., pranešė įmonės savininkė bendrovė „L Brands“.
Nepaisant pastarojo meto nesėkmių, įmonė tikina, kad geriausios jos dienos vis dar ateityje.
Įmonė mano, kad braletės yra trumpalaikė mada ir liemenėlės su pakietinimais ar vielomis tikrai vėl grįžta. Kai vartotojai vėl atsigręš į tradicines liemenėles, „Victoria's Secret“, kaip tikina, bus tam pasiruošusi.
Analitikai taip pat mano, kad šioje situacijoje daug galimybių įmonė turi tokiose rinkose kaip Kinija. Bendrovės kasmetis madų šou, vyksiantis šį mėnesį, pirmą kartą bus surengtas Šanchajuje.