Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Viena didžiausių Europos oro linijų bendrovių IAG pateikė ES skundą dėl „Flybe“ gelbėjimo

Jungtinės Karalystės (JK) oro linijų bendrovės „British Airways“ patronuojančioji įmonė „International Airlines Group“ (IAG) trečiadienį pateikė oficialų skundą Briuseliui dėl JK vyriausybės patvirtinto pigių skrydžių bendrovės „Flybe“ paskutinės minutės gelbėjimo plano.
„Flybe“ lėktuvas
„Flybe“ lėktuvas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„IAG šį rytą ES konkurencijos direktoratui pateikė skundą dėl valstybės pagalbos, kurią JK vyriausybė suteikė „Flybe“, – sakoma grupės pranešime.

Europos Komisija (EK) pareiškė, kad yra „pasirengusi“ su Londonu aptarti siūlomų „Flybe“ gelbėjimo priemonių suderinamumą su ES valstybinės pagalbos taisyklėmis.

Nei vyriausybė, nei ties bankroto slenksčiu atsidūrusi „Flybe“ neatskleidė susitarimo finansinės informacijos.

Visgi abi pusės pranešė, kad taikomos priemonės apims oro transporto keleivių mokesčių, kuriuos moka „Flybe“ klientai, peržvalgą ir papildomų akcininkų investicijų galimybę.

Turinti apie 2 tūkst. darbuotojų, „Flybe“ nesugebėjo pertvarkyti savo veiklos po to, kai prieš metus bendrovę įsigijo „Virgin Atlantic“ vadovaujamas konsorciumas.

Konsorciumas„Connect Airways“, į kurio sudėtį taip pat įeina investicinė bendrovė „Cyrus“ ir infrastruktūros įmonė „Stobart“, tvirtina, kad „Flybe“ su sunkumais susidūrė dėl silpnos paklausos ir aršios konkurencijos.

Visgi nedidelės JK oro bendrovės, tokios kaip „Flybe“, pastaruoju metu nukentėjo dėl nestabilių degalų kainų ir silpno svaro.

„Virgin Atlantic“ ir didžiausia jos akcininkė, JAV oro linijų bendrovė „Delta“, „nori, kad mokesčių mokėtojai atsakytų dėl netinkamo oro linijų bendrovės valdymo“, – sakoma IAG generalinio direktoriaus Willie Walsho pranešime.

„Tai akivaizdus netinkamo valstybės lėšų panaudojimo pavyzdys“, – pridūrė W. Walshas, ​​netrukus atsistatydinantis iš IAG vadovo posto.

„Flybe“, kuri, kaip tvirtina, patyrė nuostolių ir dėl neapibrėžtumo, susijusio su „Brexitu“, kasmet perveža apie 8 mln. keleivių, kuriuos skraidina iš 43 Europos ir 28 Didžiosios Britanijos oro uostų.

Vežėja yra didžiausia JK vidaus skrydžių operatorė.

Visgi nedidelės JK oro bendrovės, tokios kaip „Flybe“, pastaruoju metu nukentėjo dėl nestabilių degalų kainų ir silpno svaro.

„Flybe“ gelbėjimas labai skiriasi padėties, kai rugsėjį bankrutavusiai britų kelionių milžinei „Thomas Cook“ vyriausybė pagalbos nesuteikė.

Dėl bankroto visame pasaulyje buvo prarasta 22 tūkst. darbo vietų, o 600 tūkst. poilsiautojų įstrigo užsienyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai