Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vienas sėkmingiausių Lietuvos startuolių „Vinted“ dalį veiklos ir darbuotojų iš Vilniaus iškelia į Berlyną

Internetinė drabužių bei aksesuarų prekybos ir mainų platforma „Vinted“ planuoja atleisti apie 10 – 15 proc. darbuotojų iš savo biuro Vilniuje bei įsitvirtinti Berlyne, sužinojo 15min. Priežastis – tarptautinę patirtį turinčių rinkodaros ir produkto technologine plėtra užsiimančių specialistų trūkumas Lietuvoje.
„Vinted“ biuras
„Vinted“ biuras / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Kaip 15min pasakojo „Vinted“ vykdomasis direktorius Mantas Mikuckas, bendrovės apyvartos augimas šį rudenį yra rekordinis ir verslu tikrai nesiskundžiama. Tačiau dalį darbuotojų Vilniaus įmonė nusprendė atleisti vykdydama optimizaciją.

„Turime pristeigę daugybę mažų ofisų įvairiose pasaulio vietose. Supratome, kad toks veiklos modelis, kuomet specialistai išbarstyti, nėra efektyvus. Nusprendėme optimizuoti veiklą, sukoncentruoti kompetencijas tam tikrose vietose. Kiekvieną lokaciją pasirinkome pagal tai, kuri sritis ten stipriausia“, – apie naująją „Vinted“ strategiją kalbėjo M.Mikuckas.

Pertvarka palies apie 10 – 15 proc. iš 180 „Vinted“ Vilniaus biuro darbuotojų.

„Berlynas tampa technologijų kompanijų sostine Europoje. Kalbant apie rinkodarą supratome, kad Berlynas yra geriausia vieta Europoje sukoncentruoti ir sukurti stipriausią komandą“, – pasakojo „Vinted“ vadovas.

Anot jo, pertvarka paveiks apie 10 – 15 proc. iš 180 „Vinted“ Vilniaus biuro Žirmūnuose darbuotojų.

Kai kuriems jų siūloma persikelti į Berlyno biurą dirbti bei įgyti tarptautinės patirties, kitiems – persikvalifikuoti arba padedama surasti darbą kitoje kompanijoje.

„Bendraujame su kitais startuoliais, keičiamės informacija, kokių darbuotojų jiems trūksta“, – patikino M.Mikuckas.

Šiuo metu, anot pašnekovo, persikelti į Berlyną sutiko keturi darbuotojai lietuviai.

Anot jo, žmonių, turinčių aukšto lygio tarptautinę patirtį rinkodaros srityje arba produktų plėtroje, Vilniuje beveik nėra.

„Deja (Vilniuje), nėra kitų tarptautinių kompanijų, kuriose žmonės galėtų įgyti tarptautinę patirtį. Dažniausiai rinkodaroje žmonės dirba tik su Lietuvos rinka, kuri yra maža ir specifinė“, – priežastis dalį darbo vietų perkelti į Berlyną vardijo „Vinted“ atstovas.

„Mums reikia žmonių, turinčių globalią, ne lokalią patirtį. Supratome, kad būdami Vilniuje mes tapsime vis mažiau konkurencingi. Jeigu mūsų konkurentai gali pasisamdyti žmones, kurie turi tarptautinę patirtį, o mes tokių žmonių neturime, tai pralošime konkurencinę kovą“, – aiškino M.Mikuckas.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Mantas Mikuckas
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Mantas Mikuckas

Tiesa, jis patikino, kad Vilniuje ir toliau bus vykdomas klientų aptarnavimas bei produkto technologinė plėtra.

„Turime labai talentingus inžinierius ir konkurencingą darbo rinką“, – aiškino M.Mikuckas.

Dar praėjusių metų gruodį duodamas interviu 15min M.Mikuckas, paklaustas ar pagrindinė įmonės būstinė ateityje liks Lietuvoje, teigė biuro Vilniuje net nevadinantis būstine.

„Lietuvoje sukoncentruota daugiausia produkto žmonių todėl, kad esame patenkinti Lietuvos technologiniu talentu. Tai ideali vieta plėstis ir stiprinti techninę komandą. Yra kitų kompetencijų, pavyzdžiui, rinkodara, kur mūsų regionas nėra labai stiprus. Ieškome žmonių, kurie galėtų prisijungti ir nebūtinai dirbti čia“, – tuo metu kalbėjo M.Mikuckas, pridūręs, jog fizinę vietą kaip kriterijų ateityje „Vinted“ nori visiškai panaikinti.

„Vinted” ištakos – 2008 m. įkurta interneto svetainė manodrabuziai.lt. Šiandien prekybos ir mainų platforma veikia aštuoniose pasaulio šalyse, o 2015 m. pabaigoje turėjo apie 11 mln. vartotojų.

2015 m. startuolis sulaukė 25 mln. Eur dydžio investicijos iš Vokietijos milijardieriaus Huberto Burdos valdomos įmonių grupės „Burda Media Group“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?