Lietuvos verslininkams, kurių paslaugas renkasi miesto palikti neskubantys žmonės, prie rinkos poreikių savais privalumais teko prisitaikyti iš naujo.
„Nėra abejonės, kad pramogų erdvėse paslaugas teikiančių verslų konkurentai – geri orai. Jeigu šaltuoju metų laiku judėjimas vyksta dideliais srautais, sušilus įprastai jie aprimsta. Tačiau šie metai – labai įdomūs ir kitokie. Įmonėms, kurios nusprendžia rinktis greitesnį ir patogesnį būdą mes galime būti itin idomūs“, – 15min pasakojo laisvalaikio centro „O‘Learys“ pramogų ambasadorė Eglė Paulauskaitė.
Susitikimų poreikis ir kylantys reikalavimai
Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusią Švedijos prekės ženklo multifunkcinę erdvę lankytojai šįmet išvydo naujomis akimis.
„Ketvirčio ar pusmečio įmonės veiklos aptarimai, privatūs verslininkų vakarėliai, neoficialūs kolegų pasibuvimai, kurie vienas kitą veja žiemą, pradėjo vykti ir vasarą. Karantino metu nuotoliniu būdu dirbę žmonės pavargo stebėti vienas kitą „Zoom“ programos ekrane ir mieliau perkelia bendravimą į realybę. Ilgas laikas be susitikimų padarė savo: sugrįžo reikalų aptarimo gyvai ir komandos kūrimo poreikis.
Tuo tarpu didelis sodybų užimtumas, nenuspėjami orai paskatino lietuvius dairytis variantų pramogų erdvėse po stogu“, – besikeičiančias tendencijas pastebi E.Paulauskaitė.
Pasak „O‘Learys“ pramogų ambasadorės, pastarasis pusmetis pakeitė vartotojų įpročius veikiausiai negrįžtamai:
„Klientai tapo atsargesni. Vienas pagrindinių privalumų, jų akimis – atskiras įėjimas į mūsų laisvalaikio centro erdvę. Šios techninės galimybės leidžia lankytojams ateiti tiesiai iš lauko, be būtinybės keliauti bendromis prekybos centro patalpomis. Taip pat jie vertina, ar paisoma naujų higienos reikalavimų, ar dezinfekuojamos patalpos. Norint išlikti versle, į visa tai būtina žiūrėti atsakingai.
Žmonės atsižvelgia netgi į, rodos, smulkiausias detales. Pasirinkimą lemia ir tai, kad automobilių stovėjimo aikštelėje prie „Akropolio“ ne tik visuomet yra vietos, bet ir nereikia mokėti už šią paslaugą.“
Neapsieina be technologinių sprendimų
Nors 2 000 kv. m plote išsidėsčiusioje laisvalaikio erdvėje galima užsiimti ir virtualios realybės ar sportiniais žaidimais, būtent boulingas, anot 15min pašnekovės, vis dar išlieka mėgstamiausia besirenkančiųjų paslauga.
Klientai tapo atsargesni.
Verslo įmonių, organizacijų kolektyvai vakaruose po prekybos centro stogu laiką leidžia su protmūšiais, privačiomis profesionalaus boulingo žaidėjo pamokomis ir asmeniniuose turnyruose. 14 takų su galimybe suskirstyti juos zonomis neaplenkia konferencijų dalyviai iš greta esančios konferencijų salės.
„Konferencijų salė – pasiteisinęs mūsų sprendimas. Ji pasižymi gera garso izoliacija ir turi ekranus vaizdo pristatymams. Net ir vasaros metu verslininkai mieliau ketvirčių planus ir būsimus tikslus aptarinėja ne biure, o neformalioje aplinkoje. Tokioje, kurioje siūlomas maitinimas, užsakymus susitikimo metu atlikti galima integruotomis planšetėmis, o pasibaigus formaliam susitikimui – persikelti prie boulingo takelių“, – pastebi E.Paulauskaitė.
Beje, vasarą ridenti boulingo kamuolių neretai užsuka gimtadienius švenčiančios ar nuo rutinos namuose pavargusios šeimynos. Dažni svečiai – ir Vilniuje ar apylinkėse vykstančių jaunimo stovyklų dalyviai. Apsistoję gamtoje, pusdieniui vis tik stovyklavietes išmaino į azartiškus žaidimus.
„O‘Learys“ laisvalaikio centre įrengti 77 ekranai. Technologinius sprendimus ir tiesiogines transliacijas vertina bičiulių kompanijos, stebinčios sporto varžybas, „Formulės-1“ lenktynes. Kol tėvai žiūri sportą, vaikai žiūri vaizdo filmukus bei pramogauja išandydami naujus žaidimus, virtualią realybę ar stalo kerlingą.
Aktyviai grumiamasi ir vasarą vykstančiuose boulingo, „FIFA 20“ ir „2K20“ turnyruose.
„Žengdami koja kojon su technologija, šįmet įsirengėme ir interaktyvius spalvingus boulingo takelius. Jie rodo įvairias grafines projekcijas, animacijas, netgi tuo metu kamuolį ridenančio žaidėjo nuotrauką. Į kamuolio judesį reguojančių animacijų visuma dabar jau ne tik papildo žaidimą iki tol nejaustomis emocijomis, bet ir apjungia klasikinį boulingą su šiuolaikiniais kompiuteriniais žaidimais“, – kalbėjo E.Paulauskaitė.
Pokyčiai buvo neišvengiami: vardan saugumo – takelis dovanų
„Daugiau erdvės tavo pramogai“ – tokia žinute laisvalaikio centras „O‘Learys“ atnaujino veiklą po karantino, reaguodamas į Lietuvoje susiklosčiusią neeilinę situaciją.
Dar nematyto dydžio ir dažnio saugumo reikalavimai tapo mūsų lankytojus sutinkančios komandos kasdienybe.
„Atsižvelgdami į viruso situaciją, su komanda ėmėmės visų saugumo priemonių. Lankytojams suteikiame daugiau vietos prie boulingo takelio, dovanodami vieną takelį saugumui užtikrinti. Taip pat pasiūlėme galimybę užsisakyti maistą ar gėrimus prie staliuko išmaniuoju įrenginiu, be tiesioginio kontakto su aptarnaujančiuoju personalu.
Dar nematyto dydžio ir dažnio saugumo reikalavimai tapo mūsų lankytojus sutinkančios komandos kasdienybe: tikriname kiekvieno jos nario sveikatą, dėvime apsaugines kaukes, ne rečiau nei kas valandą valome dažniausiai liečiamus paviršius ir visą boulingo inventorių“, – naujienas pristatė E.Paulauskaitė.
Pasak įmonės pramogų ambasadorės, pasikeitimų būta ir sporto baro meniu eilutėse, kuriose telpa ir staigmenos lankytojams.
„Tuėjome laiko improvizacijoms ir rimtam pasiruošimui. Sugrįžę į darbą kaip į šventę, pakeitėme dienos pietų meniu, kurį pavadinome „Kasdien kaip penktadienį“. Maistą siūlome išties „penktadieninį“: be įprastų pasirinkimų, kiekvieną dieną siūlome picą ir netgi burgerius. Be abejo, eksperimentuojame ir su vegetarų bei veganų meniu, įvairiomis naujomis naminėmis arbatomis, limonadais.
Užsakymo laukiančioms kompanijoms, užsiregistravusioms iš anksto su kodu „pietauti smagu“, dovanojame pramogą – valandą boulingo ar kitų žaidimų“, – 15min komentavo E.Paulauskaitė.