Viešbučių tinklai „Accor“ ir „InterContinental Hotels“ svarsto galimą susijungimą

Prancūzijos viešbučių tinklas „Accor“ ir jo Didžiosios Britanijos konkurentas „InterContinental Hotels Group“ (IHG) svarsto galimą susijungimą, kurį įgyvendinus būtų suformuota didžiausia pasaulyje viešbučių grupė, kurios kapitalizacija siektų 17 mlrd. JAV dolerių.
„InterContinental Hotels“
„InterContinental Hotels“ / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Prancūzų laikraščio „Le Figaro“ duomenimis, penktas pagal dydį pasaulyje viešbučių tinklas kol kas nepateikė oficialaus pasiūlymo IHG.

Pasak leidinio, „Accor“ valdyba pritaria sandoriui, tačiau generalinis direktorius Sebastienas Bazinas (Sebastjenas Bazenas) yra linkęs elgtis atsargiau.

„Accor“ priklauso tokie žinomi prekių ženklai kaip „Ibis“, „Movenpick“, „Raffles“ ir „Sofitel“.

Tarptautinė kredito reitingų agentūra S&P šią savaitę sumažino bendrovės reitingą iki neinvesticinio lygio ir paaiškino, jog toks sprendimas buvo priimtas dėl didelių nuostolių, kuriuos dėl koronaviruso pandemijos patiria ir „Accor“, ir visas viešbučių sektorius.

IHG valdo tokius prekių ženklus kaip „Holiday Inn“, „Crowne Plaza“ ir „Regent Hotels“.

JAV banko „Bank of America“ analitikai pažymi, jog dviejų tinklų susijungimas gali būti prasmingas geografinės aprėpties ir masto ekonomijos požiūriu.

„Accor“ užima pirmaujančias pozicijas Europos rinkoje ir daugelyje besivystančių rinkų, o IHG turi tvirtas pozicijas Šiaurės Amerikoje ir Didžiojoje Kinijoje.

Šiuo metu didžiausio pasaulyje viešbučių tinklo titulas priklauso „Marriott International“, kuri 2016 metais įsigijo viešbučių tinklą „Starwood“ už 13 mlrd. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų