Vietoj žadėtų auksinių alaus skardinių – tik paauksuotos: nusivylusiems laimėtojams „Brewdog“ vadovas sumokėjo 500 tūkst. svarų

2021 metais Škotijos alaus darykla „Brewdog“ paskelbė originalią reklaminę akciją – savo pirkėjus pakvietė tarp įprastų alaus skardinių surasti auksines. Visgi vėliau paaiškėjo, kad skirtingai nei skelbė įmonės vadovas, skardinės nėra „iš gryno aukso“, o tik padengtos auksu. Po kilusio pasipiktinimo „Brewdog“ vadovas Jamesas Wattas teigia, kad paauksuotas skardines suradusiems akcijos laimėtojams išmokėjo beveik 500 tūkst. svarų sterlingų (566 tūkst. eurų), rašo BBC.
Auksinės skardinės
Auksinės skardinės / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Alus Skardinė

2021 metais Škotijos alaus darykla „Brewdog“ paskelbė, kad pirkdami 8 arba 12 skardinių pakuotes alaus mėgėjai gali rasti prizą – auksinę alaus skardinę.

Vis tik kai kurie laimėtojai netrukus panoro įsitikinti, ar rastos auksinės skardinės iš tiesų yra vertos 15 tūkst. svarų (17,5 tūkst. eurų), kaip buvo teigiama akcijos reklamoje. Paaiškėjo, kad skardinės visgi nėra iš gryno aukso, o tik dengtos trijų mikronų (trijų tūkstantųjų milimetro dalių) aukso sluoksniu.

„Nunešiau skardinę įvertinti juvelyrikos specialistui. Jis man pasakė, kad skardinė verta tik 500 svarų (566 eurų)“, – teigė auksinę skardinę radęs vyras.

Pripažino, kad padarė klaidų

Škotijos alaus daryklos „Brewdog“ įkūrėjas ir generalinis direktorius J.Wattas pripažino, kad neteisingai suprato skardinių gamybos procesą ir padarė „kvailą klaidą“ tviterio pranešimuose pirkėjams sakydamas, kad skardinės yra „iš gryno aukso“, rašo BBC.

Po to, kai laimėtojai pasiskundė Jungtinės Karalystės Reklamos standartų tarnybai, ši priežiūros institucija 2021 m. spalio mėnesį konstatavo, kad trys reklamos buvo klaidinančios.

„Tai buvo 3 labai brangūs klaidingi tviterio įrašai, kuriuos parašiau apimtas entuziazmo dėl mūsų naujos kampanijos“, – socialiniame tinkle „LinkedIn“ paskelbtame įraše sakė J.Wattas.

Jis teigė, kad dėl savo klaidos susisiekė su visais 50 auksinių skardinių laimėtojų ir pasiūlė jiems „visą pinigų sumą“ kaip alternatyvą prizui, jei jie būtų nepatenkinti.

„Iš viso man tai kainavo apie 470 tūkst. (532 tūkst.) svarų sterlingų – gerokai daugiau nei 2,5 metų atlyginimą“, – pridūrė jis.

Savo pranešime „Brewdog“ vadovas atskleidė, kad dabar jam priklauso 40 auksinių skardinių.

Atlikusi tyrimą, priežiūros institucija teigė gavusi 25 skundus dėl trijų socialinės žiniasklaidos reklamų, kuriose teigiama, kad skardinės pagamintos iš „gryno aukso“.

Savo įraše „LinkedIn“ tinkle J.Wattas pakartojo, kad „15 tūkst. svarų (17,5 tūkst. eurų) sterlingų už skardinę įvertinimas buvo tikslus“.

„Brewdog“ anksčiau yra sulaukusi kritikos dėl savo rinkodaros kampanijų, taip pat dėl savo darbo kultūros.

2021 m. birželio mėn. buvusių darbuotojų laiške buvo teigiama, kad buvę darbuotojai dėl darbo šioje alaus darykloje „susirgo psichikos ligomis“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų