Pajamos per 2013 m. sausio–rugsėjo mėn. iš alkoholinių gėrimų pardavimo padidėjo iki 30,5 mln. Lt, ir buvo 14,2 proc. didesnės palyginus su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu (26,7 mln. Lt). Per devynis šių metų mėnesius, palyginus su atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, bendrovės alkoholinių gėrimų pardavimai visose užsienio rinkose padidėjo 84,2 proc. ir siekė 3,5 mln. Lt, iš jų pardavimai į Europos sąjungos šalis sudarė 2,9 mln. Lt., kitose rinkose – 0,6 mln. Lt.
2013 m. sausio–rugsėjo mėn. pelnas iki mokesčių siekė 829 tūkst. Lt (240 tūkst. EUR), 2012 m. atitinkamu laikotarpiu pelnas iki mokesčių sudarė 24 tūkst. Lt (7 tūkst. EUR). 2013 m. sausio–rugsėjo mėn. EBITDA siekė 3,9 mln. Lt (1,1 mln. EUR) ir padidėjo 39,3 procentais, lyginant su 2012 m. atitinkamu laikotarpiu.
2012 m. sausio–rugsėjo mėn. EBITDA siekė 2,8 mln. Lt (0,8 mln. EUR).
AB „Vilniaus degtinė“ generalinio direktoriaus teigimu, 2013 metais didžiausias dėmesys buvo skiriamas bendrovės valdomų prekių ženklų stiprinimui ir alkoholinių gėrimų asortimentui.
„2013 metais stipriųjų gėrimų rinka augo neženkliai. Sutelkę dėmesį į „Bajorų“ bei „Gedimino“ prekių ženklų pardavimų skatinimo veiksmus, pasiekėme geresnių rezultatų nei planavome, degtinės pardavimai augo 8,7 proc.“, – teigė Juozas Daunys.