Iš viso per artimiausių dviejų metų laikotarpį, tiek naujame išvykimo terminale, tiek vėliau rekonstruotose senuosiuose terminaluose, bus atidarytos šešios naujos maitinimo vietos.
Pasak LTOU Komercijos departamento direktorės Gintarės Norvilaitės-Tautevičės, įgyvendinant Vilniaus oro uosto plėtrą dedamos visos pastangos prikviesti patikimų, gerai žinomų tarptautinių partnerių, todėl džiugina, kad skelbiami viešieji patalpų nuomos konkursai sulaukia susidomėjimo ir didžiųjų globalių viešojo maitinimo operatorių gretose.
„Didelę patirtį tarptautiniu mastu sukaupusios keleivių aptarnavimo įmonės įvertino Vilniaus oro uosto potencialą. Pasirašėme septynerių metų sutartį su vienu iš srities lyderių – pritraukėme investicijų, žinių ir patirties, kuri ypač pravers šiuo aktyviu plėtros laikotarpiu įgyvendinant tikslą Vilniuje dvigubai išauginti keleivių srautą ir užtikrinti aukštesnio lygio kelionių patirtį“, – sako G. Norvilaitė-Tautevičė.
Sutartyje numatyta, kad bendrovei „Select Service Partner Lithuania“ bus patikėtos šešios komercinės paskirties patalpos, kuriose keleiviai išvys daugelyje Europos oro uostų sėkmingai veikiančius prekės ženklus, tokius kaip „Burger King“ ir kt. Iš viso bendras maitinimo įstaigų plotas, kuriame naujoji oro uosto partnerė keleiviams siūlys maisto ir gėrimų įvairovę, sudarys 1 200 kv. metrų. Naujieji restoranai, užkandinės ir kavinės atsidarys tiek naujajame keleivių išvykimo terminale, kuris duris atvers kitų metų vasarį, tiek kitose oro uosto erdvėse kelerių metų laikotarpyje – baigus senųjų terminalų erdvių rekonstrukciją.
Užtikrins dar geresnę keleivių patirtį
G. Norvilaitės-Tautevičės teigimu, konkurso sąlygose buvo apibrėžti aiškūs, aukštus standartus atitinkantys reikalavimai, susiję tiek su maisto kokybe ir įvairove, tiek su interjero dizaino ir technologijų sprendimais. Todėl naujosios maitinimo paslaugų partnerės startas Vilniaus oro uoste atlieps didelį paslaugų kokybės šuolį bei technologijų pažangą.
„Apie šį projektą su komanda Vilniuje svarstėme ir diskutavome ne vienerius metus. Labai malonu, kad dabar galime prisidėti prie oro uosto ateities vizijos įgyvendinimo. Tai, kad Lietuvos oro uostai nusprendė bendradarbiauti su mumis šiuo svarbių pokyčių laikotarpiu, yra mūsų komandų sunkaus darbo ir praktinių žinių įrodymas“, – teigia Elena Heiska, „Select Service Partner“ vykdomoji direktorė Suomijoje.
Pradėjus veikti naujajam 14,4 tūkst. kv. metrų išvykimo terminalui, bendras Vilniaus oro uosto keleivių terminalų plotas išaugs trečdaliu, o keleivių pralaidumas dvigubai – nuo 1 200 iki 2 400 keleivių per valandą.
Be to, Lietuvos oro uostų planuose yra numatyta nuo 2025 m. vidurio pradėti senųjų terminalų pertvarkos projektą, kad būtų sukurta daugiau erdvės komercinėms paslaugoms ir keleiviams būtų suteikiama daugiau patogumo. Projektą planuojama baigti iki 2026 m. pabaigos. Lygiagrečiai tikimasi startuoti ir su naujojo atvykimo terminalo statybos darbais. Tokia sistemiška ir nuosekli pagrindinio šalies oro uosto plėtra Lietuvoje, akivaizdu, domina ir tarptautinius partnerius.
Išplės maisto ir gėrimų pasirinkimą
„Select Service Partner Lithuania“ duomenimis, maitinimo įstaigų meniu Vilniaus oro uoste bus pritaikytas vietos keliautojų skoniams ir suteiks galimybę tiek pasiimti maisto su savimi, tiek patogiai prisėsti pavalgyti ramiai, neskubant. Malonią aplinką užtikrins išskirtiniai erdvių interjero sprendimai, o, pavyzdžiui, „Factory Bar & Kitchen“ stebins keleivius plačiu įvairių gėrimų pasirinkimu. Kitos „Select Service Partner“ valdomos kavinės bei restoranai – „Ritazza“, „Upper Crust“, „Soul + Grain“ bei „Vilnius Bar & Bistro – Le Grand Comptoir“ – taip pat bus įrengti pagal naujausias tendencijas ir atliepiant keleivių poreikius.
„Select Service Partner“ yra maitinimo paslaugų kelionių vietose – daugiausia oro uostuose ir traukinių stotyse – operatorė, gerai žinoma visame pasaulyje. Bendrovė valdo daugiau negu 600 vietų, veikiančių 37 valstybėse, o darbuotojų tinklą sudaro apie 43 tūkst. žmonių. Operatorė valdo jos pačios įkurtus prekės ženklus, tokius kaip „Urban Crave“, taip pat veikia pagal frančizės sutartis atstovaudama „Burger King“, „Starbucks“ ir kitus žinomus prekės ženklus.