„Norėtume užbėgti už akių galimoms spekuliacijoms dėl viešojoje erdvėje pasirodžiusios informacijos apie Rusijos prekybos centre parduodamus „Pergalės“ gaminius ir pabrėžti, kad iš savo pusės veiksmų dėl šios situacijos ėmėmės dar prieš kelis mėnesius“, – rašoma „Vilniaus pergalė“ generalinio direktoriaus Rolando Jančerio komentare žiniasklaidai.
Jis pripažįsta, kad įmonės produkcijos išties atsiranda Rusijoje, nors bendrovė ryšius su šia rinka nutraukė prieš metus.
„Kadangi jau buvome gavę signalų, nuotraukų iš socialinių tinklų, kad mūsų produkcija be mūsų žinios prekiaujama Rusijoje, prieš porą mėnesių ėmėme aiškintis, per kurią šalį ir kokiais būdais jį patenka į prekybos vietas, nes su Rusijos rinka ir distributoriais nebendradarbiaujame jau metus – verslo santykius nutraukėme iškart, kai ši šalis pradėjo karinius veiksmus prieš Ukrainą“, – sako R.Jančeris.
Vadovas tikina, kad jau priimti konkretūs sprendimai, kurie užtikrins, kad per tarpines šalis nelegaliai pristatyti „Pergalės” produkcijos į Rusiją nebūtų įmanoma.
„Gruodį kategoriškai įpareigojome distributorius į sankcijų paketą neįtrauktose šalyse mūsų produkcijos į Rusiją ir Baltarusiją nevežti. Žinoma, kadangi apie tokį mūsų gaminių „nutekėjimą“ sužinojome per vėlai, dalis produkcijos vis dar gali būti Rusijos prekybos centruose, kol jų likučiai nepasibaigs“, – teigė vadovas.
Įmonė teigia, kad nuo pat pirmų karo dienų palaiko Ukrainą ir be kitų iniciatyvų į Ukrainos frontą per savo partnerius šioje šalyje yra išsiuntusi ne vieną vilkiką saldumynų.
Visuomenininkas Olegas Šurajevas trečiadienį socialiniame tinkle feisbuke pasidalijo nuotraukomis, kuriose – „Pergalės“ saldainiai, nufotografuoti Rusijos prekybos tinkle.
Tai jau ne pirmoji lietuviška bendrovė, pareiškusi, kad jos prekės ženklas ar produkcija į Rusijos rinką patenka nelegaliai. Aktyvaus laisvalaikio ir sporto aprangos gamybos įmonės „Audimas“ vadovė Lina Šlegerienė praėjusią savaitę teigė, kad paskutinės prekės į Rusiją iškeliavo 2021 m. gruodžio pabaigoje. Tuo tarpu Maskvoje veikiančios parduotuvės neteisėtai naudoja „Audimo“ prekės ženklą ir prekiauja senų kolekcijų rūbais - neatmetama galimybė, kad drabužius joms neteisėtai tiekia ir fiziniai asmenys.