Kaip savivaldybės tarybos posėdyje teigė Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Rimantas Baravykas, šios bendrovės kreipėsi prašydamos peržiūrėti tarifus dėl Rusijos karo Ukrainoje išaugus energetinėms ir kitoms įmonių sąnaudoms.
„Kautrai“ vieno kilometro ridos įkainis padidintas nuo 0,91 iki 1,5 euro, „Transrevis“ pagal dvi atskiras sutartis įkainiai dviašiams dyzeliniams autobusams padidinti nuo 1,37 iki 1,76 euro, triašiams – nuo 2,05 iki 2,45 euro.
Anot R. Baravyko, kartu keičiama ir įkainių nustatymo metodika, kuri leis „operatyviau ir greičiau reaguoti į rinkos pokyčius“ kintant tiek dyzelino, tiek elektros kainoms, ir ateityje paslaugų kaina gali ne būti perskaičiuota „tiek į mažesnę, tiek į didesnę pusę“.
Įkainių indeksavimas nuo šiol vyks ne kartą per metus, bet kartą per tris mėnesius.
Spalio pradžioje savivaldybė pritarė ir „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) įkainių keitimui, tai savivaldybei papildomai kainuos daugiau nei 5,5 milijonų eurų. Pasak savivaldybės atstovų, sprendimas priimtas norint pakelti vairuotojų atlyginimus 15–20 proc. ir kompensuoti pakilusių energetinių išteklių kaštus.
VVT mažų autobusų kilometro įkainiai padidinti nuo 1,96 iki 2,65 eurų, mažų elektrinių autobusų – nuo 1,89 iki 2,70 euro, dviašių autobusų – nuo 2,09 iki 2,92 euro, triašių autobusų – nuo 2,33 iki 3,24 euro, o troleibusų – nuo 2,23 iki 3,54 euro kilometrui.