Vilniaus savivaldybė praneš naujausias žinias apie nacionalinio stadiono statybas

Vilniaus miesto savivaldybė 15 valandą surengs spaudos konferenciją dėl daugiafunkcio komplekso, kurio dalis yra Nacionalinis stadionas. Į šį projektą savo pinigus investavo šiuo metu skandale dėl praloštų milijonų atsidūrusios investicinės bendrovės „BaltCap“ fondas – įmonė patvirtino, kad šiam projektui ieško investuotojo.

Spaudos konferencijoje dalyvaus ne tik Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas, koncesininko atstovai, bet ir švietimo, mokslo ir sporto ministras Gintautas Jakštas.

Nacionalinio stadiono koncesininkas yra „BaltCap“, o į šį projektą savo pinigus investavo fondas „BaltCap Infrastructure Fund“, kurio partneriu iki 2023 m. kovo buvo Šarūnas Stepukonis, įtariamas internetiniame kazino pralošęs apie 30 mln. eurų, kuriuos galimai pasisavino suklastojęs dokumentus.

Nacionalinio stadiono statybos jau kuris laikas yra įšaldytos, tačiau „BaltCap“ teigia, kad tai nėra susiję su Š.Stepukonio dingimu bei galimu lėšų iššvaistymu.

Nacionalinio stadiono Vilniuje koncesininkė, investicijų bendrovė „BaltCap“ patvirtino projektui ieškanti investuotojo. Kol kas nėra aišku, kokia apimtimi jis galėtų dalyvauti projekte – perimti jį visą, tapti finansiniu ar kitos formos partneriu, trečiadienį skelbia „Verslo žinių“ portalas.

Anot jo, dar anksti pasakyti, ar projektas bus perleistas kitiems investuotojams, ar bus rastas finansinis partneris: „Mes, kaip ir anksčiau, dėsime visas pastangas, kad projektas įvyktų, ir tam būtina rasti sutarimą su jo užsakovais savivaldybėje ir ministerijoje (Švietimo, mokslo ir sporto ministerijoje – BNS)“.

„Verslo žinių“ žiniomis, galimybę investuoti į stadiono projektą „BaltCap“ pristatė bent dviem konkretiems investuotojams, tačiau jų pavardžių S. Gustainis nepatvirtino.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis