Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Vilniaus vandenų“ pajamos pernai augo 14 proc. iki 42,4 mln. eurų

Didžiausia Lietuvoje vandentvarkos bendrovė „Vilniaus vandenys“ pernai gavo 42,4 mln. eurų pajamų – 14 proc. daugiau nei 2020 metais (37,3 mln. eurų).
Vilniaus vandenys
Vilniaus vandenys / „Vilniaus vandenys“ nuotr.

Įmonės pagrindinės veiklos pajamos per metus didėjo 1,04 mln. eurų – nuo 36,5 mln. iki 37,6 mln. eurų, audituotus duomenis paskelbė bendrovė.

„2021-uosius išskirčiau kaip intensyvius metus: pernai investicijoms skyrėme 30,6 mln. eurų, kuriuos nukreipėme ne tik į svarbią infrastruktūros plėtrą ir jos modernizavimą, bet ir į veiklos skaitmeninimą, atsinaujinančius energetikos šaltinius“, – pranešime teigė laikinai „Vilniaus vandenų“ generalinio direktoriaus pareigas einantis Saulius Savickas.

„Vilniaus vandenys“ BNS informavo, kad pernai uždirbo 3,12 mln. eurų grynojo pelno. Bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) siekė 11,8 mln. eurų (2020 metais – 6,3 mln. eurų).

2020 metais bendrovė uždirbo 655 tūkst. eurų grynojo pelno, tačiau įskaičiavus atidėjinius už Aplinkos apsaugos departamento (AAD) skirtą 7,5 mln. eurų baudą, jos nuostolis siekė 1,9 mln. eurų.

Bendrovė nurodo, kad pernai pardavusi pastatus Vilniaus centre, šalia Bernardinų sodo, gavo 3,3 mln. eurų, taip pat suformavo papildomus 1,8 mln. eurų atidėjinius už AAD skirtą baudą. Bendrovė nesutinka su sprendimu skirti jai baudą už taršą ftalatais ir yra užginčijusi jį teismui.

„Vilniaus vandenys“ tiekia geriamąjį vandenį ir tvarko nuotekas daugiau nei 263 tūkst. klientų.

94,31 proc. bendrovės akcijų valdo miesto savivaldybė, likusias – Vilniaus, Švenčionių ir Šalčininkų rajonų savivaldybės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos