„Suprantama, kad mokant ketvirčiais, o ypač – kartą per metus, privalomi mokesčiai gali pasimiršti. Todėl SĮ VASA darbuotojai šiuo metu vilniečiams siunčia priminimus apie vėlavimą sumokėti rinkliavą. Planuojama iš viso išsiųsti keliasdešimt tūkstančių elektroninių ir popierinių pranešimų“, – teigiama VASA pranešime spaudai.
Pasak įmonės, per pastarąjį ketvirtį galėjo pasikeisti nekilnojamojo turto savininkai, jų kontaktai. Tad VASA ragina sostinės gyventojus atnaujinti savo kontaktus ir pranešti, jei jie nesulaukė mokėjimo pranešimų už atliekų tvarkymą. Tai padaryti galima el. paštu rinkliava@sivasa.lt, tel. 19118 arba 8 650 04 949.
Popierinis pranešimas, siunčiamas į pašto dėžutę, vis dar išlieka populiariausiu informacijos gavimo būdu tarp SĮ VASA klientų, tačiau įmonė kviečia sumažinti popieriaus naudojimą pasirinkus informaciją gauti elektroniniu paštu ir pranešus apie pasirinkimą anksčiau minėtais kontaktais.
Nesusimokėjus laukia skolų išieškojimas
Įmonė tvirtina, kad nesulaukus apmokėjimo iš vėluojančių klientų, VASA bus priversta kreiptis į skolų išieškojimo įmones. O jeigu pasinaudojus ikiteisminėmis galimybėmis, vis tiek liks skolininkų, iš jų skolas teks išieškoti teismine tvarka.
„Labai tikimės, kad sostinės gyventojai sureaguos į jiems išsiųstus priminimus ir mums neprireiks vykdyti priverstinio skolų išieškojimo proceso“, – sako SĮ VASA direktorė Justina Prunskienė.
Balandį 15min jau rašė, kad VASA skolų išeiškotojams perdavė net ir tokius savo klientus, kurie už atliekų išvežimą jau buvo atsiskaitę ar iš viso nesulaukę sąskaitų.Po 15min publikacijos VASA pranešė laikinai stabdanti skolų išieškojimą už neapmokėtas atliekų tvarkymo paslaugas, suteiktas per pirmąjį šių metų ketvirtį.