Vilnietė liko nusivylusi pirkiniu „Lidl“: tokio dar nebuvau nusipirkusi

„Lidl“ Vilniuje, Pilaitės rajone, apsipirkusi vilnietė Edita liko nusivylusi. Mat grįžusi namo pastebėjo, kad sūrio vaikams įsigijo netinkamo – jis supelijęs. Prekybos tinklo atstovai primena, kad tokiu atveju prekę galima grąžinti ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.
Supelijęs sūris
Supelijęs sūris / Pirkėjos Editos nuotr.
Temos: 3 Pelėsis Lidl Sūris

„Tokio sūrio dar nebuvau nusipirkus. Pirktas vakar, galioja iki 2024-01-03. Pelėsis ant visų sūrio gabaliukų, pakuotė nepažeista. Antra pakuotė gera“, – prieš šešias dienas rašė Edita ir pridėjo nuotraukas kaip įrodymą.

Socialiniame tinkle po jos paviešintomis nuotraukomis kilo aštri diskusija. Vieni siūlė nešti prekę grąžinti į parduotuvę, kiti tvirtino, kad kalta pati pirkėja, jog nepasižiūrėjo, ką perka pačioje parduotuvėje.

Dar kiti išsakė nuomonę, kad patys pirkėjai pasiima prekę, vėliau apsigalvoję, kad jos nebepirks, prekę numeta bet kur. Tokiu būdu esą prekė kurį laiką negrįžta į lentyną ir praguli ne ten, kur turėtų.

Patarė, ką tokiais atvejais daryti

15min kreipėsi į „Lidl“ prekybos tinklą dėl komentaro.

„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė 15min patikino, kad kokybei ir šviežumo standartams skiria labai didelį dėmesį.

„Šviežumo patikrinimas parduotuvėse yra atliekamas kelis kartus per dieną – tiek rytais prieš iškraunant prekes, tiek ir vakare, likus kelioms valandoms iki parduotuvės uždarymo. Remiantis mūsų procesais, produkto kokybė tikrinama nuo priėmimo iki pardavimo momento, deja, nepaisant atidžių kontrolės procesų, visiškai išvengti kokybinių nuokrypių kartais nepavyksta“, – konstatavo ji.

L.Skersytė apgailestavo, kad pirkėjui teko įsigyti nekokybišką gaminį, tačiau tikino, kad dėl minėto produkto skundų parduotuvė nėra sulaukusi.

„Dėsime pastangas, kad tokių atvejų nepasitaikytų ateityje. Tokiais atvejais visada kviečiame grąžinti nekokybišką prekę į parduotuvę kartu su pirkimo kvitu, kur pirkėjui bus grąžinti pinigai arba prekė pakeista nauja“, – patarė ji.

Anot L.Skersytės, visada informacija apie galimai nekokybišką produktą perduodama tiekėjui, kad būtų galima išsiaiškinti priežastis bei imtis veiksmų, kad tokie atvejai nesikartotų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis