Vilniuje atidarytas naujas UNRVLD biuras

Vilniuje duris atvėrė naujas Didžiosios Britanijos internetinės rinkodaros ir informacinių technologijų (IT) bendrovės UNRVLD padalinys ir jis bus pagrindinė jos atstovybė visoje Europoje. Veiklą Lietuvoje UNRVLD pradėjo 2021-ųjų metų viduryje, šiuo metu bendrovėje Lietuvoje dirba 26 specialistai. Kitose Europos šalyse – dar keliasdešimt darbuotojų.
Kabinetas
Kabinetas / UNRVLD nuotr.

UNRVLD vadovas Danas Berry per atidarymą teigė, kad Vilnius – didelių galimybių miestas su be galo gera infrastruktūra, puikiais žmonėmis, todėl yra ideali vieta tolesnei plėtrai Europoje 2023 – aisiais.

„Mūsų bendrovė per paskutinius kelerius metus labai pasikeitė. Prieš kiek daugiau nei metus gimė naujas mūsų pavadinimas UNRVLD – susijungė kelios labai stiprios ir ilgą istoriją turinčios rinkodaros ir technologijų agentūros. Atėjo natūralus supratimas, kad turime plėstis ne tik ieškodami klientų Europoje, bet ir turėti dar vienus savo namus – Europos biurą. Svarstymų buvo daug, tačiau Vilnius yra ta vieta, kur radome be galo talentingų specialistų ir vadovų. Ir dar kartą noriu pasidžiaugti, kad šiandien esame čia, nes tai tikrai vienas geriausių mūsų sprendimų“, – sakė D.Berry.

UNRVLD nuotr./Goda Šniokaitė ir Dan Berry
UNRVLD nuotr./Goda Šniokaitė ir Dan Berry

Bendrovės Europos regiono vadovė Goda Šniokaitė sakė, kad bendrovė UNRVLD į mūsų regioną atėjo ne tik ieškoti darbuotojų, bet ir tapti patikima Baltijos regiono ir kitų šalių įmonių partnere, padedančia dirbti su naujausiomis rinkodaros technologijomis: „Daug metų Lietuva buvo vieta, kur tarptautinės įmonės ateidavo dėl gerų ir talentingų specialistų. Tačiau manau, kad Lietuva, kitos Baltijos šalys, Lenkija jau tiek paaugo, kad mūsų regiono įmonės pagaliau gali sau leisti daugiau negu prieš dešimt metų. Daug kalbame apie tokias technologijas, kaip „Sitecore“, „Optimizely“ ir „Contenful“, ir kaip jas pritaikome didelėms Europos įmonėms. Atėjo laikas mums patiems pradėti naudotis šiomis technologijomis, nes tai yra ateitis. Ir tai yra vienas iš mūsų tikslų čia – edukuoti ir pritaikyti sprendimus mūsų regiono įmonėms.“

UNRVLD savo įgyvendintų projektų sąraše turi ir daug lietuviams gerai žinomų vardų. Bendrovė ne vienus metus dirba su „Eurolyga“, Anglijos „Premier“ lygos klubu „Crystal Palace“, visame pasaulyje gerai žinoma kepuraičių gamintoja „New Era Cap“ ir kitomis.

Šiuo metu penkiuose bendrovės biuruose Jungtinėje Karalystėje ir Lietuvoje dirba daugiau kaip 200 profesionalų.

Planuose – investicijos ir komandų augimas

Agentūra skelbia, kad artimiausių kelerių metų planuose – apie 80 darbuotojų Lietuvoje, be to, čia ketinama investuoti apie 5 mln. Eur, kurių didžioji dalis bus skirta darbuotojams pritraukti ir bendradarbiavimo projektams Europoje įgyvendinti.

„Per artimiausius kelerius metus planuojame turėti apie šimtą darbuotojų čia, Lietuvoje, ir kitose Rytų Europos šalyse. Po truputį auginame komandą Lenkijoje, galvojame apie darbuotojų samdymą ir kitose šalyse“, – sakė G.Šniokaitė.

UNRVLD nuotr./„Anòther Studios“ interjero dizainerės Gabrielė Poderė ir Aušra Maldžiūnė
UNRVLD nuotr./„Anòther Studios“ interjero dizainerės Gabrielė Poderė ir Aušra Maldžiūnė

Ji pridūrė, kad vienas svarbiausių artimiausių kelerių metų bendrovės tikslų – būti viena lyderiaujančių technologijų teikėjų regione: „Investuodami į Lietuvos biurą siekiame ne tik pritraukti gabių IT specialistų, ketiname stipriai plėsti ir kitas sritis – kviesime prie komandos prisijungti projektų vadovus, internetinės rinkodaros specialistus. O kartu turime viziją ir tikslą tapti lyderiaujančia agentūra, mūsų regiono bendrovėms teikiančia su technologijomis „Sitecore“, „Optimizely“ ir „Contenful“ susijusias paslaugas.

Darbuotojams pritaikytas biuras

Lietuvos padalinio vadovas Povilas Žarnauskas pasakojo, kad naujame biure yra įrengta daugiau kaip 60 darbo vietų, poilsio zonos. Anot jo, pasaulinė COVID-19 pandemija stipriai pakeitė darbuotojų įpročius, todėl biuro sąvoka šiek tiek pasikeitė.

„Kurdami biuro idėją norėjome kelių dalykų – kad tai būtų vieta, kur mūsų darbuotojai norėtų ateiti, dirbti ir bendrauti ir kur mes galėtume organizuoti renginius ir konferencijas apie tai, ką darome. Ir manau, kad mums tai labai gerai pavyko“, – sako P.Žarnauskas.

UNRVLD nuotr./Povilas Zarnauskas
UNRVLD nuotr./Povilas Zarnauskas

„Kitas svarbus dalykas yra supratimas, kad biuras nebėra pagrindinė darbo vieta. Darbuotojai mėgsta dirbti tiek namie, tiek biure. Todėl mūsų tikslas yra sukurti aplinką, kurioje jie galėtų save geriausiai realizuoti“, – sakė P. Žarnauskas.

Kartu su „Anòther Studios“ interjero dizainerėmis Gabriele Podere ir Aušra Maldžiūne buvo sukurta analogų Vilniuje neturinti erdvė. Pastatas yra įtrauktas į kultūros vertybių registrą, todėl buvo būtina atsižvelgti į autentiškų erdvių ypatybes ir išryškinti esamas vertingąsias savybes.

„Biuras dabar yra ne tik ergonomiška darbo erdvė, bet ir vieta, teikianti emocinę pridėtinę dienos vertę. Pasirinktas postmodernistinis biurų pastatas „Jogaila“ buvo būtent tai, ko ieškojo UNRVLD“, – sakė G.Poderė.

„Originalios architektūrinės detalės buvo pabrėžtos naujomis griežtomis medžiagomis, tokiomis kaip plienas ir betonas, taip pat geometrija ir nestandartiniais apšvietimo sprendimais. Taip 10-ojo XX amžiaus dešimtmečio ne vieną atgrasančios erdvės čia suskambo dar drąsiau, nei buvo tikėtasi“, – pasakojo dizainerė.

UNRVLD biuro inspiracija tapo brutalus Berlynas ir jo spalvingas naktinis gyvenimas. Lakoniškas, griežtas ir ypatingai ergonomiškas biuro erdves papildo iliuminuotos fotomenininko Igno Maldaus fotografijos, spalvotos neoninės šviesos ir rožiniai stiklai. Funkcijos ir meno sintezė sukuria darbo vietos alternatyvą, kuri pati būdama kaip meno kūrinys traukia grįžti ir joje būti. UNRVLD mąstymas grindžiamas mintimi, kad pirmiausia – žmonės. Visada. Ir ši mintis prasideda nuo jų pačių – nuo naujojo biuro.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis