Vilniuje duris atvėrė išmanus „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinys

Vilniuje prekybos centre „Akropolis“ duris atvėrė išmaniausias „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinys. Naudodamiesi jame įrengtomis technologijomis klientai galės patys arba su konsultanto pagalba greičiau susitvarkyti finansinius reikalus, o taip pat pramogauti, pavyzdžiui, parinkti padalinyje skambančią muziką.
„Swedbank“
„Swedbank“ / „Swedbank“ nuotr.

„Pastebime, kad keičiantis gyventojų įpročiams, padaliniuose atliekamų grynųjų pinigų operacijų skaičius nuolat mažėja, o finansinių konsultacijų poreikis priešingai – auga. Atnaujindami vieną pagrindinių banko padalinių Vilniuje siekiame užtikrinti, kad gyventojams būtų pasiūlytos išmanios savitarnos priemonės, ir jie būtų aptarnaujami dar greičiau, patogiau ir lanksčiau“, – sako „Swedbank“ Privačių klientų tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.

„Swedbank“ atstovė pastebi, kad naujasis padalinys pritaikytas edukacijai – klientai kviečiami išmokti tvarkyti savo finansinius reikalus išmaniai ir savarankiškai bei taip sutaupyti laiko. „Išmaniųjų finansų erdvėje“ esančiuose įrenginiuose galima susipažinti, kaip parsisiųsti ir naudotis naująja klientų identifikavimo priemone „Smart-ID“.

„Klientų konsultantų darbo vietose įrengti nešiojamieji kompiuteriai, kad klientus galėtume pamokyti, kaip naudojantis interneto banku, sudaryti sutartis ar atlikti kasdienes banko operacijas. Taigi klientai gali ne tik aptarti rūpimus finansinius klausimus, bet ir išbandyti įvairias funkcijas savarankiškai, juk neretai žengti pirmąjį žingsnį būna sunkiausia. Be to, kiekvienam savo lankytojui siūlome pasivaišinti kava“, – pasakoja J.Gumuliauskienė.

Naujasis „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinys įsikūręs antrajame prekybos centro „Akropolis“ aukšte šalia knygyno. Jame įrengtos 9 klientų konsultavimo vietos, o padalinyje esančioje savitarnos erdvėje klientai gali naudotis 2 interneto banko terminalais.

Pirmajame aukšte, anksčiau buvusio banko padalinio vietoje, skubančių klientų patogumui palikta savitarnos erdvė su 3 bankomatais bei interneto banko terminalu.

Šiuo metu „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinių tinklą visoje Lietuvoje sudaro 65 padaliniai, daugiausia banko padalinių veikia Vilniuje – 10.

Prekybos centre „Akropolis“ „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinys veikia darbo dienomis nuo 10 iki 19 val., šeštadieniais nuo 10 iki 18 val., sekmadieniais nuo 10 iki 16 val. Specialisto konsultacijai klientai gali užsiregistruoti iš anksto paskambinę „Swedbank“ klientų aptarnavimo linija tel. 1884.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų