„Mažmeninės prekybos drabužiais rinkoje kaip niekad anksčiau jaučiamas unikalių, rinkoje naujų prekės ženklų poreikis. Tai liudija ir mažų, butikų tipo parduotuvių plėtra. Pirkėjai, ypač aktyvus, šiuolaikinis jaunimas, ieško išskirtinių produktų, skirtų būtent jiems. Sutardami dėl konkrečiai į paaugles merginas orientuotos „Sinsay“ atidarymo, galvojame apie mūsų prekybos centrą pamėgusių mokinių, studenčių interesus“, – pranešime žiniasklaidai cituojama „Ozo“ direktorė, „ECE Projektmanagement Vilnius“ generalinė direktorė Inga Navickaitė.
Pasak jos, tai, jog „Sinsay“ valdytojas tinklo plėtrai ir pirmosios parduotuvės sostinėje atidarymui pasirinko prekybos ir pramogų centrą „Ozas“ – ne atsitiktinumas.
Planuojama, jog iki metų pabaigos „Oze“ pradės veikti dar 7 naujos prekybos ir paslaugų vietos.
„Antrus metus kryptingai stipriname mados segmentą, stengiamės po vienu stogu suburti unikalų jo prekės ženklų asortimentą. Šiuo metu esame vienintelis sostinės prekybos centras, kuriame veikia ne tik populiariosios „H&M“ ir „Zara“, bet ir „Peek & Cloppenburg“, „New Yorker“. Be to, dvi iš jų – „Zara“ ir „Peek & Cloppenburg“ – didžiausios šių tinklų parduotuvės Baltijos šalyse“, – sako I. Navickaitė.
Penktadienį duris „Oze“ atverianti didžiausia Lietuvoje „Reserved“ parduotuvė užims beveik 1700 kv. m plotą. Per tris mėnesius rekonstruotoje parduotuvėje įrengta vaikams skirta žaidimų oazė, joje bus prekiaujama riboto tiražo kolekcijomis moterims, vaikams bei kūdikiams, taip pat – aktyvų laisvalaikį mėgstantiems bei sportuojantiems žmonėms.
Planuojama, jog iki metų pabaigos „Oze“ pradės veikti dar 7 naujos prekybos ir paslaugų vietos – nauja Lietuvos rinkoje batų parduotuvė CCC bei atsinaujinusi „FamClub“, prekių vaikams parduotuvė „Kidz One“ restoranai „CanCan“ ir „Hesburger“, grožio prekių ir paslaugų salonai „Make Up Store“ bei „Equador“.