Anot Gintaro Bertašiaus, didele dalimi pajamų augimą lėmė pabrangę produktai eksporto rinkose, kur įmonė parduoda apie 90 procentų.
„Tikrai didele dalimi lemia aukštesnės produktų, kuriuos eksportuojam, kainos. (...) Bet ir gaminome daugiau visko – sūrio, grietinėlės daugiau parduodam, ir iš naujo fabriko daugiau produktų ir brangiau. Trečia priežastis – įsigijome įmonę Latvijoje pernai, tai ir iš ten prisideda į konsoliduotus grupės pardavimus“, – BNS sakė G.Bertašius.
Anot jo, kai kurie produktai per metus pabrango apie 50 proc., kai kurie ir du kartus, priklausomai nuo produktų rūšies, grupės. Be to, brango produkcija ir vidaus rinkoje.
„Vidaus rinkoje yra nemažas produktų kainų augimas, nes ir pieno žaliava brango 60 proc., dujos brango turbūt apie 10 kartų per kokius pusantrų metų, elektra irgi kartais brango“, – sakė G.Bertašius.
„Tiek pajamos didėja, tiek didėjo ir išlaidos, čia viskas įvyko pakankamai natūraliai ir turime tokį rezultatą“, – pridūrė jis.
„Vilvi Group“ šiemet sausį-birželį uždirbo 8,3 mln. eurų grynojo pelno – 5,5 karto daugiau nei pernai tuo pačiu metu.
„Geras rezultatas, ir matosi turbūt – vienas geresnių iš pieno pramonės įmonių, mes patenkinti, dirbame efektyviai“, – teigė G.Bertašius.
Grupė šiemet sausį-rugsėjį gavo 175,72 mln. eurų pajamų – 64,4 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu.
„Vilvi Group“ sudaro Vilkyškių pieninė, „Modest“, Kelmės pieninė, „Kelmės pienas“, „Pieno logistika“ ir Latvijos „Baltic Dairy Board“.