„Vinted“ plėtra pernai 5 kartus didino nuostolius – iki 105 mln. eurų

Didžiausia Europoje internetinė naudotų drabužių prekybos platforma „Vinted“ praėjusiais metais patyrė 105 mln. eurų grynojo nuostolio – 5 kartus daugiau nei 2020 metais (21 mln. eurų), jos pajamos siekė 245 mln. eurų, arba 63 proc. daugiau.
„Vinted“
„Vinted“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pasak įmonės, nuostolius didino aktyvi plėtra.

„Mes ir mūsų investuotojai toliau laikomės plėtros strategijos ir pelną reinvestuojame. Bendrovė praėjusiais metais būtų galėjusi dirbti pelningai, jeigu būtų pasirinkusi nuosaikesnę plėtros strategiją“, – pranešime sakė „Vinted“ vyresnioji finansų direktorė Marija Buivydaitė.

Teigiama, kad investicijos į rinkodarą pernai augo 2,7 karto iki 192 mln. eurų, bendrovė įžengė į dvi naujas rinkas – Portugaliją ir Kanadą, padidino investicijas Italijoje, Jungtinėje Karalystėje, Ispanijoje ir Lenkijoje, tobulino platformą.

Bendrovė ir šiais metais planuoja aktyvią plėtrą neapsiribojant tik Europa ar keliomis rinkomis.

Praėjusiais metais „Vinted“ F serijos investicijų raunde pritraukė dar 250 mln. eurų ir buvo įvertinta 3,5 mlrd. eurų.

„Vinted“ pernai vidutiniškai dirbo 754 darbuotojai, o šiuo metu – daugiau nei tūkstantis žmonių.

Gegužę Lenkijos konkurencijos ir vartotojų teisių apsaugos priežiūros tarnyba bendrovei skyrė 5,3 mln. zlotų (1,15 mln. eurų) baudą dėl perteklinių reikalavimų pateikti asmeninius duomenis bei papildomai renkamų mokesčių.

„Vinted“ 2019 metais tapo pirmuoju Lietuvos „vienaragiu“ – itin sėkmingu startuoliu, kurio vertė viršija 1 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis