Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Vinted“ sieks patrigubinti saugumo ir privatumo komandą

Didžiausia Europoje internetinė naudotų mados prekių prekybos platforma „Vinted“ ir toliau investuoja į saugumą – sieks patrigubinti dabartinę saugumo ir privatumo komandą. Daugiau nei 45 mln. vartotojų bendruomenę turinčioje įmonėje šiuo metu asmens duomenų apsaugos ir informacinio saugumo srityje dirba 12 ekspertų, o dar 22 specialistai rūpinasi produkto saugumu – tai viena didžiausių šios srities komandų Lietuvoje. Nepaisant to, šios srities darbuotojų skaičių per metus bus siekiama patrigubinti.
„Vinted“
„Vinted“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Vinted” yra pažangi technologinė platforma, leidžianti atlikti tai, ką žmonės daro jau tūkstantmečius, – socializuotis prekiaujant. Mūsų atveju, žmonės prailgina daiktų gyvavimo ciklą ir taip mažina apkrovą, tenkančią gamtai. Viena iš priežasčių, kuri istoriškai žvelgiant sėkmingas prekybos vietas atskyrė nuo nesėkmingų, yra saugumas. Jei žmonės vietose, kuriose galima prekiauti, nesijautė užtikrinti, jie rinkdavosi įsikurti ir prekiauti ten, kur žinojo, kad yra saugūs, kad nebus užpulti, nebus atimtas jų turtas. Nepaisant laikmečio, mes pastebime tą pačią tendenciją – žmonės migruoja ten, kur jaučiasi saugiau“, – sako „Vinted“ saugumo ir privatumo direktorius Tomas Martinkėnas.

Anot specialisto, saugumo poreikis tiesiogiai atsispindi žmonių pasirinkimuose. „Vinted“ darytos apklausos parodė, kad vartotojai yra labiau linkę rinktis tą prekės ženklą, kuris investuoja į saugumą ir rūpinasi vartotojų duomenimis nei tą, kuris turi blogą reputaciją duomenų apsaugos šviesoje.

Kibernetinio saugumo svarbą verslo sektorius dar labiau pajuto per karantiną, padidėjus atakų ir incidentų skaičiui – Nacionalinio kibernetinio saugumo centro duomenimis, pernai kibernetinių incidentų skaičius išaugo 25 procentais. Vis dėlto, „Vinted“ informacijos saugumo ir privatumo klausimus visuomet laikė prioritetu. Tai tiesiogiai susiję su bendrovės plėtra, nes nuolat auga platformos vartotojų bei jų atliekamų operacijų skaičius.

Šiuo metu „Vinted“ saugumo ir privatumo komandoje dirba 12 specialistų – tai viena didžiausių tokio tipo komandų Lietuvoje. Skyriaus specialistai rūpinasi duomenų privatumu, kibernetine apsauga, incidentų prevencija ir valdymu, verslo tęstinumo valdymu ir kitomis su saugumu susijusiomis veiklomis. Dar 22 darbuotojai rūpinasi paties produkto saugumu.

„Siekiame, kad vartotojas mūsų prekės ženklą sietų su saugia organizacija ir produktu – tiek iš operacijų, tiek iš duomenų apsaugos perspektyvos. Reta kuri kompanija ir saugumo ekspertas gali pasigirti dirbęs siekiant apsaugoti tiek milijonų vartotojų ir beveik tūkstančio serverių infrastruktūrą. Veikiame jau 13-oje rinkų, turime subūrę augančią, daugiau nei 45 mln. vartotojų bendruomenę, tad savo ekspertų komandai galime užtikrinti pasaulinio lygio patirtį ir profesinę įvairovę – platų saugumo pozicijų spektrą. Artimiausiu metu ketiname esamą komandą padvigubinti, o ateityje – ir patrigubinti. Šiuo metu yra atviros daugiau nei 10 pozicijų, iš kurių kandidatai gali rinktis, kai kurias iš jų Lietuvoje siūlome vieninteliai. Prie organizacijos siūlome prisijungti pažeidžiamumų valdymo, veiklos tęstinumo ir incidentų valdymo, prieigos valdymo, informacijos saugumo ir kitiems inžinieriams“, – sako T.Martinkėnas.

Metų pradžioje „Vinted“ paskelbė šiemet sieksianti įdarbinti dar apie 600 naujų darbuotojų, iš kurių 400 – Lietuvoje. Pernai bendrovė išsiplėtė Italijoje ir Nyderlanduose, o šiemet planuoja žengti ir į dar kelias tarptautines rinkas. Tęsiantis pandemijai, dauguma įmonės darbuotojų vis dar dirba nuotoliniu būdu, tačiau jau parengtas ir grįžimo į biurus planas. Bendrovė planuoja pasibaigus pandemijai taikyti hibridinį, lankstų darbo modelį – antradieniais ir trečiadieniais darbuotojai dirbs biure, o kitomis dienomis galės lanksčiai pasirinkti darbo vietą.

Gegužę „Vinted“ taip pat pranešė per F serijos investicijų pritraukimo raundą pritraukusi 250 mln. investicijų. Įmonė gautas lėšas panaudos didesniam žmonių įtraukimui į žiedinę ekonomiką bei siekiui toliau vykdyti savo misiją paversti naudotus daiktus pirmuoju vartotojo pasirinkimu visame pasaulyje. Pritrauktas investicijas bendrovė planuoja skirti ir tolesniam bendros platformos naudotojų patirties gerinimui, investuojant į informacinio saugumo, mokėjimų, pristatymo, infrastruktūros sritis ir į vartotojui patogesnius produkto įrankius bei funkcijas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos