Prieš kelias savaites Tadas (tikrasis vardas bei pavardė redakcijai žinomi, – red.past.) įsidarbino transporto ir logistikos bendrovėje „Manvesta“ vairuotoju ir išvyko į Prancūziją.
Nors grįžti atgal į Lietuvą Tadas turėjo kitą savaitę, dėl koronaviruso keliamos grėsmės jis nusprendė tai padaryti anksčiau, 15min pasakojo Lietuvoje jo laukianti žmona Ilona (tikrasis vardas bei pavardė redakcijai žinomi, – red.past.).
Vyro sveikata susirūpinusi moteris teigė, kad Tadas sekmadienį susirinko daiktus ir vienas palikęs transporto priemonę pradėjo kelionę link Lietuvos, nes esą įmonė nepasirūpino jos vyro pargabenimu į Lietuvą.
„Jis į kuprinę susikrovė keletą daiktų ir išėjo. Susirado autobusą, kuris jį nuvežė iš Prancūzijos į Šveicariją. Ačiū Dievui, kad praleido per sieną, nes Šveicarija irgi užsidarinėja sienas. Šveicarijoje laukė kito autobuso, kuris vežė į Kylį“, – kalbėjo Ilona.
Jis į kuprinę susikrovė keletą daiktų ir išėjo, – kalbėjo Ilona.
Pirmadienio pavakarę Tadas pasiekė Kylį, iš kur vakare turi pajudėti keltas ir pargabenti jį į Klaipėdą.
Tadas 15min stebėjosi, kad dauguma vežėjų neketina grįžti namo. Be to, vilkikų judėjimas Europoje neribojamas, todėl tikrai ne visi vairuotojai nori grįžti namo.
„Keista, bet labai daug darbuotojų nenori važiuoti namo. Kol kas verslas vyksta, visos sienos yra atidarytos krovininiams automobiliams“, – kad daugelis vairuotojų nepanikuoja, neslėpė Tadas.
Pasak jo, vieni nori užsidirbti, o kiti koronaviruso tiesiog nebijo.
Vairuotojas tikino neturintis jokių priekaištų įmonei, kurioje dirba, be to, ji apmoka visas jo grįžimo namo išlaidas.
Tadas – vienintelis vairuotojas, pareiškęs norą grįžti namo
Tadas šiuo metu yra vienintelis įmonės „Manvesta“ vairuotojas, kuris pareiškė norą grįžti ir karantinuotis gimtinėje, 15min tvirtino bendrovės vykdančioji direktorė Agnė Čižienė.
„Jis vakar išreiškė norą grįžti iš Europos namo, kadangi tai buvo sekmadienis, mes tokios galimybės neturėjome. Jis savo ruožtu nusprendė, kad nori pats grįžti, mes sutikome, mes viską finansuojame ir nežinau, kodėl jo žmona taip supanikavo. Tai vienintelis vairuotojas, kuris išreiškė norą savanoriškai grįžti. Visi kiti vairuotojai yra aprūpinti reikiamomis priemonėmis, yra visi sutikę, kad nori dirbti ir nemato priežasčių nutraukti darbus “, – sakė A.Čižienė.
Jos teigimu, įvairiose Europos šalyse, įskaitant Vokietiją, Prancūziją, Ispaniją, dirba šimtai vairuotojų iš Lietuvos. Visgi įmonės vykdančioji direktorė sakė, kad įmonė svarsto galimybę darbuotojus pargabenti namo.
„Jeigu stabdytume, tai stabdytume visą parką ir visus parvežtume namo, šituo įmonė pasirūpintų. Klausimas, ar to prireiks, ar neprireiks“, – teigė A.Čižienė.