Kiek anksčiau „Flipkart“ iš investuotojų grupės, kurioje, be kita ko, buvo „Microsoft“, „eBay“ ir „Tencent Holdings“, pritraukė 1,4 mlrd. JAV dolerių finansavimą.
Taigi, įskaitant „SoftBank“ investicijas, suma, kuria galės disponuoti „Flipkat“, sudarys apie 4 mlrd. JAV dolerių, rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“. Tai gera atsarga įmonei, kuri stengiasi išsaugoti savo pirmavimą Indijos rinkoje, ypač atsižvelgiant į tai, kad jai šioje rinkoje tenka grumtis su „Amazon India“, kuri iš savo patronuojančiosios JAV įmonės kiek anksčiau gavo 5 mlrd. JAV dolerių finansavimą.
„Indija yra milžiniškų galimybių rinka“, – pareiškė „SoftBank“ vadovas Masayoshis Sonas, pavadinęs „Flipkart“ „Indijos elektroninės prekybos pradininke“.
Anksčiau „SoftBank“ investavo į „Flipkart“ konkurentę – Indijos „Snapdeal“, kuri šiuo metu patiria rimtų problemų. „SoftBank“ kelis mėnesius bandė organizuoti „Snapdeal“ ir „Flipkart“ susijungimą, tačiau praėjusią savaitę paaiškėjo, kad įmonių derybos žlugo.
Įmonę „Flipkart“ 2007 metais įsteigė du buvę „Amazon“ darbuotojai.