„Vivus.lt“ – 70 tūkst eurų bauda už netinkamą klientų vertinimą

Bendrovė „Credit Service“, veikianti su prekės ženklu „Vivus.lt“, 2018–2020 metais netinkamai vertino klientų galimybes grąžinti vartojimo kreditą ir taip pažeidė Vartojimo kredito gavėjų kreditingumo vertinimo ir atsakingo skolinimo nuostatų ir Vartojimo kredito įstatymo reikalavimus.
Pinigai
Pinigai / FNTT nuotr.

Lietuvos bankas (LB) pranešė, kad už nustatytus pažeidimus „Credit Service“ skirta 70 tūkst. eurų bauda.

LB Finansų rinkos priežiūros tarnyba pasirinktinai išnagrinėjo „Credit Service“ 2018–2020 metais sudarytų beveik 70 vartojimo kredito sutarčių, kurių pajamas arba jų dalį sudarė ne atlyginimas, o įvairios socialinės ar kitokio pobūdžio išmokos, pavyzdžiui, invalidumo, specialiųjų poreikių, nedarbo pašalpos ir panašiai.

Tyrimo metu nustatyta, kad bendrovė netinkamai vertino klientų galimybes grąžinti vartojimo kreditą, nes kai kurių gyventojų pajamos per mėnesį nesiekė nė 100 eurų.

Anot LB, „Credit Service“ ėmėsi priemonių, kad ištaisytų padėtį – pakeitė vartotojų kreditingumo vertinimo principus, sustiprino kreditingumo vertinimo procesų automatizavimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis