Įgyvendinus sandorį, prieš beveik 80 metų įkurtas spurgų ir kavos tinklas, 26 pasaulio šalyse valdantis daugiau kaip 1,1 tūkst. parduotuvių, papildys JAB portfelį, kuriame jau yra tokie JAV prekių ženklai kaip „Caribou Coffee“ ir „Peet's“, taip pat tarptautiniai prekių ženklai, įskaitant „Kuerig“, „Green Mountain“, „Jacob Douwe Egberts“, „Timothy's“, „Espresso House“ ir „Tassimo“.
Pagal susitarimą su „Krispy Kreme“ valdyba, JAB sumokės po 21 JAV dolerį už akciją grynaisiais, t. y. 25 proc. daugiau, palyginti su įmonės akcijų kursu penktadienio prekybos sesijos pabaigoje.
„Krispy Kreme“ ir jos tiesioginė konkurentė „Dunkin' Donuts“ turimas dalis rytinės kavos rinkoje, kurioje joms tenka konkuruoti su tokiais tinklais kaip „Starbucks“ ir „McDonald‘s“, siekia apginti gerindamos savo kavos kokybę.
JAB investuoja į garsius vartojimo ir prabangos prekių ženklus. Grupė, pavyzdžiui, yra investavusi į tokius ženklus kaip „Jimmy Choo“, „Marc Jacobs“ ir „Davidoff“.
Pernai grupė taip pat įsigijo grožio prekių ženklų portfelį iš „Procter & Gamble“.