Vokietija apribos garantijas įmonėms, vykdančioms verslą Kinijoje

Vokietija apribos garantijas įmonėms, vykdančioms verslą Kinijoje, siekdama sumažinti priklausomybę nuo Pekino, antradienį pareiškė vicekancleris ir ekonomikos ministras Robertas Habeckas.
Kinijos vėliava
Kinijos vėliava / 123RF.com nuotr.

Investicijų paramos programa bus peržiūrėta siekiant sukurti „stiprias paskatas diversifikacijai“, per spaudos konferenciją Paryžiuje sakė R.Habeckas.

Politikos formuotojai įgyvendins kvotas, „kad ne visos Vokietijos garantijos būtų skirtos vienai šaliai, t, y. Kinijai“, pažymėjo R.Habeckas.

Vyraujant nerimaujant dėl ​​žmogaus teisių padėties Kinijoje ir jos komunistinio režimo ryšių su Rusija, Vokietija iš naujo įvertins savo ekonominius santykius su Kinija.

„Bus nustatyta viršutinė investicijų riba konkrečioje šalyje“, o svarstomas skaičius yra 3 mlrd. eurų (3,1 mlrd. JAV dolerių), kalbėjo R.Habeckas.

„Be to, įmonės, žinoma, galės investuoti į šalį, tačiau jos nebebus apsaugotos mokesčių mokėtojų pinigais“, sakė jis.

Garantijos taip pat bus „nuodugniai patikrintos“, atsižvelgiant į aplinkosaugos ir socialinius standartus, praėjusią savaitę pranešė Vokietijos savaitraštis „Spiegel“, remdamasis vyriausybės vidaus dokumentais.

Gegužės mėnesį Vokietija atsisakė suteikti garantijas „Volkswagen“ Kinijoje dėl susirūpinimo dėl žmogaus teisių pažeidimų Sindziango regione, kur automobilių milžinė turi gamyklą.

Kartu užsienio reikalų ministrė Annalena Baerbock pažymėjo, jog Vokietija negali „atsiriboti nuo Kinijos, taip pat negali visiškai apsieiti be Kinijos rinkos“.

Visgi Berlynas gali suteikti daugiau garantijų investicijoms kitose šalyse nei Kinija, sakė ji.

Vokietijoje pastaruoju metu taip pat sustiprėjo skepticizmas dėl Kinijos investicijų į svarbią infrastruktūrą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis