Ministras pareiškė, kad Vokietijos vyriausybė yra suinteresuota bendrovės išsaugojimu, kaip ir oro linijų milžinės „Lufthansa“, kuriai Berlynas pažadėjo 9 mlrd. eurų paramą, išsaugojimu.
Visgi P.Altmaieris pažymėjo: „manome, kad restruktūrizavimas turėtų būti įvykdytas taip, kad nei viena šalis neatsidurtų pranašesnėje ar mažiau pranašesnėje padėtyje“.
„Airbus“ antradienį pranešė, kad daugiausia darbo vietų bus atsisakyta Vokietijoje – 5 100, palyginti su 5 000 darbo vietomis Prancūzijoje, 1 700 – Didžiojoje Britanijoje ir 900 – Ispanijoje.
Maždaug 45 600 „Airbus“ darbuotojų iš apytiksliai 135 000 darbuotojus siekiančios pasaulinės darbo jėgos dirba Vokietijoje, palyginti su 49 000 Prancūzijoje – tai reiškia, kad Vokietijai teksianti planuojamų atleidimų dalis bus didesnė nei Prancūzijos dalis.
P.Altmaieris taip pat priminė, kad Berlynas investavo apie milijardą eurų į tylesnių ir mažai teršalų išmetančių orlaivių kūrimą, o „Airbus“ yra viena iš bendrovių, kurios gali gauti paramą.
Paryžius antradienį sureagavo griežčiau, ekonomikos ministerijai pavadinus planuojamus „Airbus“ darbuotojų atleidimus „per dideliais“ ir paragindama apriboti priverstinius atleidimus.
Bendrovės vadovai teigė, kad jie apsvarstys klausimą su profesinėmis sąjungomis, įskaitant visas siūlomas priemones, tarp kurių yra savanoriško išėjimo iš darbo programa, ankstyvo išėjimo į pensiją programa bei ilgalaikio dalinio nedarbo schema.