Vokietijoje pradėtas tyrimas dėl „Google Maps“ antikonkurencinės praktikos

Vokietijos konkurencijos priežiūrostarnyba antradienį pranešė pradėjusi tyrimą „Google Maps“ atžvilgiu dėl apribojimų, kurie, kaip manoma, skirti suteikti platformai nesąžiningą pranašumą prieš konkurentus.
Google Maps
Google Maps
Temos: 2 Verslas Google Maps

„Tyrimo metu bus išnagrinėti galimi antikonkurenciniai apribojimai, kuriuos „Google Maps Platform“ nustatė alternatyvių žemėlapių paslaugų teikėjų nenaudai“, – sakoma Federalinės kartelių tarnybos pranešime.

Organizacijos vadovas Andreasas Mundtas teigė turįs pagrindo manyti, kad „Google“ „gali taikyti apribojimus savo žemėlapių paslaugų derinimui su trečiųjų šalių žemėlapių paslaugomis, pavyzdžiui, kai reikia įterpti „Google Maps“ vietos duomenis, paieškos funkciją ar „Google Street View“ į žemėlapius, kurios parengė ne „Google“.

Tyrimas pradėtas, kai Federalinė kartelių tarnyba sausį „Google“ priskyrė prie įmonių, turinčių „didelę rinkos galią“, kas leidžia institucijoms imtis priemonių siekiant apriboti bet kokią galimai antikonkurencinę veiklą.

Be to, jau yra pradėti tyrimai, skirti įvertinti „Google“ taikomą duomenų tvarkymo politiką bei naujienų pasiūlymus platformoje „Google News Showcase“.

Praėjusiais metais įsigaliojo Vokietijos konkurencijos įstatymo pataisa, leidžianti institucijai įsikišti kuo anksčiau, ypač į didžiulių skaitmeninių įmonių praktiką.

Prie „didelę rinkos galią“ turinčių įmonių priskirta ir „Meta“, valdanti „Facebook“, „WhatsApp“ ir „Instagram.

Didelės technologijų įmonės visame pasaulyje vis dažniau sulaukia patikrinimų dėl savo dominuojančios padėties ir mokesčių praktikos.

ES ir Didžioji Britanija kovo mėnesį pradėjo antimonopolinius tyrimus dėl 2018 metais sudaryto „Google“ ir „Meta“ susitarimo, kuriuo, kaip įtariama, siekiama įtvirtinti šių milžinių dominavimą internetinės reklamos rinkoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis