Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Vokietijos „Bosch“ nuo 2020 metų nebepaliks anglies dioksido pėdsako

Automobilių detalių tiekėja „Bosch“ ketvirtadienį pareiškė ketinanti „nuo 2020-ųjų“ pereiti prie „nulinių“ anglies dvideginio emisijų.
„Bosch“
„Bosch“ / Gamintojo nuotr.

„Mūsų skaičiavimai rodo, kad tai įmanoma, todėl mes tai darome“, – Vokietijos bendrovių grupės metinėje spaudos konferencijoje pareiškė „Bosch“ generalinis direktorius Volkmaras Denneris (Volkmaras Deneris).

„Nuo 2020 metų „Bosch“ nebepaliks anglies pėdsako.“

Pasak V. Dennerio, „neišvengiamas“ emisijas kompensuos investicijos į aplinkosaugos projektus, o grupės veikla bus efektyvesnė energijos naudojimo prasme ir ji įsigis daugiau energijos iš atsinaujinančių šaltinių.

„Klimato kaita nelaukia ir mes turime reaguoti greičiau, kad įgyvendintume Paryžiaus susitarimo tikslus“, – pridūrė V. Denneris.

Pasak „Bosch“, dėl efektyvesnio energijos naudojimo per artimiausią dešimtmetį bendrovė galės perpus sumažinti priemonių sąnaudas.

Pastaraisiais metais bendrovės išmetamo anglis dvideginio rodiklis buvo pastovaus lygio – nuo vieno iki dviejų procentų per metus.

Be to, ketvirtadienį, „Bosch“, kuri yra privati bendrovė, pasidalino finansine informacija apie savo veiklą 2018 metais. Preliminari ataskaita buvo paskelbta dar sausio mėnesį.

Grupės įplaukos išaugo iki 78,5 mlrd. eurų, o veiklos pelnas padidėjo septyniais procentais iki 5,5 mlrd. eurų.

Bendrovės vadovai prognozuoja, kad 2019-ieji bus nelengvi pasaulinei automobilių gamybos pramonei, ypač Kinijoje.

Visgi „Bosch“ siekia „šiek tiek padidinti“ pardavimus, palyginti su praėjusiais metais, pažymėdama, kad pirmųjų trijų šių metų mėnesių rezultatai atitiko pirmojo 2018 metų ketvirčio rezultatus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos